Min pärla <3

Nu kommer ni tro att jag köpt en till häst.. men nää. Grejjen är den att det är min förra häst som jag sålde till Jenna när jag fick Snowgaze, det var för svårt att hinna med 2 hästar & massa annat.. så jag valde att sälja Lovehope. 
Idag stack jag för att hälsa på henne & jenna lät mig få rida lite, gud vilken fin prinsessa hon blivit! Red lite dressyr vilket syns på kläderna. Började nästan gråta när det var dags att säga adjö.. jag saknar min pärla, hon lärda upp mig allting jag kan idag.. Det var jag och hon föralltid.. trodde jag! :( 
Kanske att jag köper tillbaka henne inom kort, det får vi se! Älskar dig min älskade Lovehope <3


Bjuder på denna gamla noob videon på mig och henne! D:


Postat av: Nikki Westlake

Kan inte jag få ta över henne då? :D SNELA? <3

2013-01-19 @ 21:40:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0