Bloggfri dag

Helt oplanerat så bestämde jag mig för att ta en bloggfri dag idag, därav så har jag inte gjort några tidsinställda så ja, HELT bloggfri dag. 

Varför undrar ni säkert och jo idag så ska jag göra masssooor
• Packa inför helsingborg
• Gå ner på stranden och bada och sola inför 3 (åker dagen innan festivalen så borta 4) dagar med full fart på festival
• Shoppa det sista inför resan, mestadels till tältet så man inte vaknar med smärta ;)
• Sova tidigt för att orka gå upp runt 6 - 7

Det är ungefär vad jag ska göra under dagen, saker kan tillkomma.

Oroa er inte, under onsdag -> lördag så kommer det upp 2 tidsinställda om dagen, så ni får besöka och hålla koll ändå, och självklart lämna massor av kommentarer! ;D

Förresten, skulle ni vilja att jag kanske uppdaterar på kvällarna när jag e tillbaka på campingen och kanske berätta vad som hänt under dagen på festivalen? eller ska jag skita i det då de är SSO blogg? upp till er nu!

Kommer kolla igenom era kommentarer på detta inlägg under bilresan imorgon!

Vi hörs på söndag!

Btw. Tack till Anna Waterdawn, Mille Lionnight och Nathalie Mcstar som kommer att sköta mina hästar och levla, älskar er ♥


Arkivbild    ♥SP♥

Postat av: Mille Lionnight

älskar dig oxå manda ♥ x3

2013-07-23 @ 14:39:30
Din bloggadress: http://lionnight.blogg.se
Postat av: Nico <3

Hate you

Svar: kul att kommentera som någon annan? låtsas vara mig på nicos blogg och vara elak sen vara nico på min och vara elak? man ser på ditt ip att du är samma person. vad vinner du på det lilla gumman? gå ut o lek istället <3
Amanda ~

2013-07-23 @ 15:00:53
Postat av: Nico <3

Är 16 år plutten

Svar: Visa det isåfall, för du beteer dig inte som det ;)
Amanda ~

2013-07-23 @ 16:16:10
Postat av: Exenzia

2013-07-23 @ 16:19:47
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Riktiga Nico ;D

Töntis där uppe, 16-åringar brukar vara mer mogna än du ♥♥♥

Svar: Agrreee ♥
Amanda ~

2013-07-23 @ 16:36:16
Din bloggadress: http://Fireruby.blogg.se
Postat av: Rea

Skulle va jättekul om du skev om festivalen, vill ju veta att du lever och så <3 <3 <3

2013-07-23 @ 17:27:24
Din bloggadress: http://www.andreaskyforest.blogspot.se
Postat av: Kelly

Skriv gärna vad du gjort osv, skulle va najs att veta hur du har de. :D
Jättefin blogg, bästa SSO bloggen någonsin!

2013-07-23 @ 17:42:04
Postat av: Nico <3

Du bög Nico sluta. Och du fröken bra håll käft

2013-07-24 @ 09:16:18
Postat av: Nico <3

Du bög Nico sluta. Och du fröken bra håll käft

2013-07-24 @ 09:16:18
Postat av: Maja Riverlake

Pfft.

Bruttan, Manda är också 16 <3
Btw,"Nico" gå o bli mognare..;)

2013-07-24 @ 09:44:53
Din bloggadress: http://Riverlake.bloggo.nu
Postat av: Maja Riverlake

Nu menade jag bruttan till "Nico" (overkliga).
Och hahahahaahahh visste du inte att det fanns IP?<33333

2013-07-24 @ 09:46:20
Din bloggadress: http://Riverlake.bloggo.nu
Postat av: Maja Riverlake

Och Nico-fjäskaren:HAHA VISSTE DU INTE OM IP..?<3333

2013-07-24 @ 11:49:22
Din bloggadress: http://Riverlake.bloggo.nu
Postat av: Lily Beebridge

Grrrrrrr.. Vrf läste jag nt detta innan?!?!? Jag bor ju i Helsingborg😱😭

2014-05-30 @ 19:37:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0