Mitt mail till support

Förra veckan så sa det stopp för mig och jag skickade in till support angående lagg IGEN. 
Efter att sett en tjej som UTAN TVEKAN laggade så orkade jag inte mer, och nej det är inte för att jag inte kan vinna då utan för att det är så himla OÄRLIGT. jag hatar det. :)

Fick svar idag och det glädje mig väldigt mycket.. här ser ni mitt brev samt deras svar!

MITT BREV
"Hej underbara SSO team! Jag har ett önskemål, jag tycker verkligen att ni ska kolla upp dethär med LAGGANDE, jag är så himla trött på hur folk fuskar på banor och på championat. En tjej som verkligen syns att hon använder lagg är **********************, hon flyger upp ner fram o tillbaka osv, och springer ifrån ALLA. hon har även bra tider på UNGEFÄR alla lopp och ********************* vilket är omöjligt utan lagg. *************** testade lagg för att se om de var borta på ******************* och fick *********************, omöjligt att *************** fått det utan att lagga då! Det är fler än hon som använder sig av lagg och jag förstår inte varför folk inte bara kan köra ett ärligt spel och förvandla SSO till lagg o fusk spel. Jag börjar själv fundera på att SLUTA pga detta. Men jag älskar SSO och vill verkligen stanna, ser hellre att ni verkligen försöker ta bort det på riktigt fast att de kanske är ganska omöjligt. för jag antar att ni inte kan hindra att man sänker ner sin FPS till under 20- :/ jag vet att ni gör ert bästa med allt.. och vi tackar er enormt för det ♥"

SVAR:
 
 

Postat av: Sofia Goldwood

Jag får en som heter Lisa varje gång jag skriverXD

2013-07-16 @ 18:34:06
Din bloggadress: http://www.sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Anonym

Men allvarligt vill du sluta bara för att några andra laggar i tävlingar? Det låter bara orimligt... Tävlingar är väl heller inte allt på sso, dem fixar det säkert...

Svar: Nej det är inte den enda andledningen till att jag vill sluta. Men det är en av andledningarna.. att SSO förvandlas till ett LAGG och FUSK spel. Sånna spel gillar jag inte. :) tyvärr! Och Abril du behöver inte vara anonym, stå för vad du skriver istället ;)
Amanda ~

2013-07-16 @ 18:52:57
Postat av: Exenzia

MR ELLER MRS ANONYM, säg inte så till min Mandanas, jag skrev nyss ett inlägg om att kommentera skit, det borde du läsa, eftersom din kommentar inte tolkades som så värst trevlig! Kraaam! :D

2013-07-16 @ 18:55:39
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Tuva Goldvalley

Håller med dig, man blir så arg över att alla inte får en ärlig chans! Jag förlorar ändå hela tiden så för mig spelar det ingen roll! xD Men för de som sliter, hittar genvägar och verkligen kämpar för att få bra tider och att vinna :(

Får jag fråga utan att verka för blond vad du menar med "använder lagg"? :O

Svar: haha jag menar att hon laggar, alltså "fuskar" ;)
Amanda ~

2013-07-16 @ 20:46:00
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Aria Queenbrooke

Alltså, hur höjer man sitt fps, jag brukar ha runt 10-25 fps, det suger, vill ha högre -.-
Hatar när det laggar, ååh, är det min data eller vad?
Mitt fps försämras också i gåd och vd.

Svar: det kan vara din dator eller några inställningar i datorn! Kram
Amanda ~

2013-07-16 @ 22:09:10
Din bloggadress: http://stablearia.blogg.se
Postat av: Lucy

Vad betyder fps och vad innebär det?

2013-07-16 @ 23:25:59
Postat av: Aria Queenbrooke

Ååh, vet du vilka inställningar det är och var man hittar dem? :)

2013-07-17 @ 00:07:21
Din bloggadress: http://stablearia.blogg.se
Postat av: Anonym

Hatar lfkfsilksdhkf lagg. (Vi säger att kladdet blev censur :) )
När jag tävlade i champ så var jag före en tjej. Eller snarare vuxen. Lol. Iaf. Jag låg före henne. Kom ihåååg föööre. Jag hade runt 30 fps ( kan inte få mer än det eftersom min dator inte är en speldator) och jag laggade inte. Allt funkade perfekt. MEN SEN SÅ BÖRJAR TJEJEN *HOST* LAGGA SÖNDER, HO LAGGAR FRAAAM O TBX. OCH SEDAN HAMNAR 3 METER FÖRE. Plus att det var en vuxen. Wow liksom, jag trodde att vuxna visste bättre. Ooooch så var tjejen *host* en jag kände. Från annan klubb. Ok well, nu vet jag hennes hemlighet. Lagg. MEN serri VUXEEEEN ;___; dom ska väl veta bättre.. Va? D:<

2013-07-17 @ 02:32:52
Postat av: Filippa Sunside

HAHAHAHA oj den där långa texten. Jag trooor att jag glömde skriva mitt namn.. MEN AJA, jag skrev det där uppe hahah. @-@

2013-07-17 @ 02:36:50
Postat av: Allison Dawnstar

Min dator laggar jättemycket, men då blir min galopp som skritt...

2013-07-17 @ 13:09:24
Din bloggadress: http://Allison.bloggplatsen.se
Postat av: Hedvig Northhall

Jag kan inte ens rida på en dator som laggar; rider in i allt och hästen stannar för minsta lilla D: Så jag föredrar min egen dator som aldrig laggar,inte vinner man så mycket men jaja...

2013-07-18 @ 00:06:10
Din bloggadress: http://northhall.weebly.com/
Postat av: Scarlett

Hej!
Jo ja jag vet lagg och sånt är dåligt men det finns folk som inte gör fusken. Om jag ska va ärlig min fps.. är 10.. Ja bara 10! Jag har levt med det i 7-8 år. Och det händer att jag flyger fram. Lagg är inte ett fusk man kan göra utan något man kan ha också. Kommer alltid ha det om jag inte köper en ny dator men ja det går ju bra när inte ens har 200 kr? Men ska fortsätta leta och se hur kan få bättre fps vi ses ksk?

2015-02-25 @ 19:00:20
Din bloggadress: http://scarlettbravestar.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0