Vilket är ditt..

Jag har själv ingen favorit, jag gillar det mesta!

Postat av: Nikki Westlake

Det måste nog vara de svarta rutiga ridbyxorna från Fiskebyn! Älskar de, och jag matchar de mesta till dem. :)

2013-07-08 @ 14:27:52
Din bloggadress: http://starstablephoto.blogg.se
Postat av: Cecilia Starhill

Har ingen riktig favorit gillar men har nästan alltid med LT Kepsen i mina outfits så den är nog en av mina favoritsaker c:

2013-07-08 @ 14:32:38
Din bloggadress: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Postat av: Simone Wolfnight

Dom nya Baseboll jackorna! ;D

2013-07-08 @ 16:01:29
Postat av: Ingrid Longberg

De nya H jackorna! :D

2013-07-08 @ 16:10:55
Postat av: amanda

hej jag undrar hur du har gjort din design den är så fin!! och hur gör du bilderna så att de blir runda i kanterna :)

Svar: jag har kodat den själv :)
Amanda ~

2013-07-08 @ 19:02:08
Postat av: Nellie Mountainstar

Hmm... Kanske dom svarta, rutiga byxorna från Fiskebyn, dom använder jag nästan hela tiden! Men jag älskar allt!

2013-07-08 @ 20:17:31
Postat av: Arvens moonbell

Hehe bara jag som älskar linnet som det står PETS på från veterinären? Älskar färgen

2013-07-08 @ 20:37:22
Postat av: Najj ska stå Athena!!!!

8D

2013-07-08 @ 20:38:20
Postat av: Madelyn Flowerwright

hm...... vet inte Gillar nästan allt :) Snygg header hehe Cassiie (min kompis) ska göra typ en lika dan fast med mina hästar då :) Inte för att härma utan för att den är snygg!

2013-07-09 @ 08:23:25
Din bloggadress: http://madelynflowerwright.devote.se
Postat av: Tuva Goldvalley

"fiskfjälls"-jackorna älskar jag. Även collagetröjorna och typ så jävla mycket :O älskar typ allt i min garderob ;)

2013-07-09 @ 14:08:37
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Joline Nightborn

MINA BYXOR!!! De som man får av Jasper när man är lvl 4 eller något sådant... xD
Jag tänker inte så mycket på det, men jag använder dem i nästan alla outfits jag har på mig!

Amanda Lightfield, vad använder du för bildredigeringsprogram? ^^

Svar: Photoshop Cs3! :3
Amanda ~

2013-07-09 @ 19:03:09
Din bloggadress: http://nightborn.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0