Dadde & Frosty

Idag så tog jag med Dadde och frosty till en kompis till mig som ville styla deras manar, och dom blev hur gulliga som helst.
Dadde skulle först fått knoppar men han var typ omöjlig att knoppa då han inte alls tyckte om det, så hon stylade hans man som frostys, blev veckert det med. Frosty ser verkligen ut som Frosty nu och ååh blir kär i hennes man!


Har du stylat dina hästars manar? vilken och till vad? :D


Postat av: Esmeralda Silverforce

Härliga, långa manar ♥ Riktigt snyggt blev det :D

2013-06-05 @ 16:04:31
Din bloggadress: http://monokerus.blogg.se/sso
Postat av: RITA GOLDPIE

ALLA MINA HÄSTAR HAR LÅNG MAN P.S DADDE HAR SER EXAKT LIKA DAN UT SOM MIN DADDE (DARKDREAM RIKTIGA NAMNET)

2013-06-05 @ 16:49:48
Postat av: Matilda Greenstone

Jag skulle ha kommit och jag ville verkligen komma på OW festen men jag kunde inte gå in på datorn före nu! Så jag hann inte säga åt er att jag inte kunde komma då jag trodde jag kunde igår. D':
Blev jag av med min plats? D':

Jag ville verkligen komma! Kan jag möta Daph imorgon eller nåt?, eller blev jag av med min plats?

2013-06-05 @ 19:48:37
Postat av: Sofia Goldwood

Jag har stylat om min fux häst till knoppar inte nybörjar hästaen utan den som man köper;D

2013-06-06 @ 16:45:59
Din bloggadress: http://www.sofiagoldwoodstarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0