Jag äger världens bästa klubb!

jag blev chockad över hur många som dök upp på vårat första event, Tai blev med chockad när vi red förbi i en klump 8'D

Vi hade lite lära känna varandra dag idag, sedan så red vi i ett led runt i SGB för att visa hur PRO vi är! 
Sedan red vi till Moorland och gjorde samma sak innan vi tillslut avslutade, sjukt kul med alla som följde efter oss, dom måste undrat vad vi höll på med hihi 8D <3


Postat av: Nichole Starrock

Hade jättekul Manda! :D du ären superbra klubbägare och du äger en superbra klubba! :D

Svar: aww tack <3
Amanda ~

2013-03-19 @ 19:32:31
Din bloggadress: http://starstablenichole.blogg.se
Postat av: isabelle silvernorth

att kalla andra noobs är inte okej manda, du har själv varit en. så himla lågt. ._. t.ex jag är en 'noob' tror du ja blir de minsta glad att läsa dedära?

Svar: jag menar inget illa med det alls och menade mer dom "nya" spelarna, de som känner mig vet att jag inte menar illa xD

men om det får dig gladare kan jag ändra, för det var absolut inget illa menat! :)
Amanda ~

2013-03-19 @ 19:47:04
Postat av: Nova Silverlord

HAHAHAHAHAHAHAHA! isabelle! serriöst! xD jag kallar till och med alla noobs! för det e dom! när dom inte kan ett MMORPG ordentligt. alla är noobs och manda e störst av dom <3 xD

Svar: Älskar dig med Nova <3
Amanda ~

2013-03-20 @ 00:20:41
Din bloggadress: http://moorlandjorvik.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0