Ny klubb skapad!

Några få personer sa till mig att jag borde skapa egen då dom tyckte att jag har väldigt bra hand om klubbar och dom trodde jag ägde SP så mycket som jag gjorde, så jag gjorde det.. även om jag vet att det sårade vissa av er..

Klubbens namn är...


*TRUMVIRVEL*


FROST RAINBOWS


Skicka iväg ett brev till mig på SS om du vill bli en av våra medlemmar!

och stort tack till Jenny Snowhill som kommer hjälpa mig massor nu i början♥♥ 

Besök vår blogg på frostrainbows.blogg.se



En irl kompis till mig kommer också snart komma in som klubbledare! :D


EDIT. saknar dig redan Nicole Seaknight, och jag hoppas att jag inte sårade dig för mycket D:

Postat av: Meja Flowerdawn

Jag e så fruktansvärt ledsen att nästan alla lämnade Silver Ponies så jag e alldeles tom innuti - för ledsen för att gråta.

Svar: Meja, jag är så otroligt ledsen, det var absolut inget jag förväntade mig :/
Amanda ~

2013-03-15 @ 19:01:17
Din bloggadress: http://Rebeccastarstable.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0