Vem är jag som sitter bakom skärmen?

Jo.. med att ha tänkt på det under natten så har jag och Nicole bestämt oss att berätta lite mer om vilka vi är IRL.

Mitt namn är Amanda, precis som i spelet (trodde alla hette sina IRL namn när jag skaffade ss) och är en tjej född 1996, alltså är jag 16 år. 
Jag skulle gått första året på gymnasiet vid denna tidpunkt men jag har tagit "sabbatsår" vilket betyder att jag väntar 1 år med att gå gymnasiet, detta för att jag var för skoltrött. (inget jag rekomenderar att göra..)

På min fritid så umgås jag gärna med mina kompisar, Fotar, umgås med mina djur och det jag gör mest är såklart att spela SS! 8D
Nu undrar ni kanske vad jag har för djur eftersom jag skrev mina djur? Min hund har ni redan sett, Min köttbulle Sammie. Jag har också 2 Degus, 1 Chinchilla och 1 katt som jag älskar! 

Klicka på bilderna för att se dom större
Chille the chinchilla                         Tammy och jerry mina degusar :3
                              

Rider jag IRL?   jag har gjort det, men sedan så när jag slutade vara medryttare på en häst så har jag inte orkat hitta en ny, tror jag inte ridit på 2-3 år nu men jag vill så gärna komma igång igen. 

 JAG vet inte vad jag mer kan skriva, men kommentera om ni har fler frågor så kommer jag lägga till svaren i detta inlägg! 

Bild på mig också eeh, då ska vi se...
  
                                                 Ignorera pappas öra HAHAHAHA

nu har jag totalt skämt ut mig men ja, för eran skull OCH jag hoppas inte jag skrämde iväg er D:


Postat av: VIlda Rainwater

Du är jätte fin <3

Svar: tack, <3
Amanda ~

2013-03-05 @ 18:12:53
Din bloggadress: http://Vildastarstable.bloggo.nu
Postat av: Din Nicooo ♥

ÅH MIN VACKRA X.X <3 :*

Svar: PUSSS <33
Amanda ~

2013-03-05 @ 18:18:23
Din bloggadress: http://fireruby.blogg.se
Postat av: Ellisen<3

Åhh, vad fin du är :D

Svar: awh, tack :$
Amanda ~

2013-03-05 @ 18:38:54
Din bloggadress: http://flowerbellstarstable.blogg.se
Postat av: Bella Mcdawn

Nejdå, jag är verkligen inte skrämd :D
Du är jättefin :D <33

Svar: åh tack :$<3
Amanda ~

2013-03-05 @ 18:45:27
Din bloggadress: http://bellastarstablez.blogg.se
Postat av: Rosen :3

Vacker♥

Svar: awhe tack <3
Amanda ~

2013-03-05 @ 19:01:40
Din bloggadress: http://rosestarstable.blogg.se
Postat av: Cecilia Starhill

ÅÅåå vad fin du är! :D
Söta små husdjur också :3

Svar: åh tack <3ja visst är dom :3 <3
Amanda ~

2013-03-05 @ 19:15:23
Din bloggadress: http://Ceciliastarstable.blogg.se
Postat av: Bellis

AAAAAAAAA VAAACKRA UUUNDERBAARA MANDA 8DDD ♥♥

Svar: Älskade söta bellis :* <3
Amanda ~

2013-03-06 @ 07:19:19
Din bloggadress: http://Eastrider.blogg.se
Postat av: Bianca R

du är ju assnygg!!!! :D ;)

Svar: kan jag inte hålla med om men tack :3
Amanda ~

2013-03-06 @ 12:20:23
Postat av: Felicia Starson

Säg inte så, vackra unge ♥

2013-03-06 @ 16:33:48
Din bloggadress: http://StarstableFelicia.bloggplatsen.se
Postat av: Molly (Morten) Riverfield

Jag gillar ditt blogg, fråga mig om det behövs hjälp:)

2013-03-15 @ 02:40:57
Postat av: Ellie Greennight

Sötaste <3 :**

Svar: ♥♥
Amanda ~

2013-03-17 @ 07:39:18
Postat av: Saga Sunstar

För det första så tycker jag att du är fin, för dte andra så är dina chinchillor URgulliga!!

Svar: aww! 1 chinchilla 2 degus! 8Dtack< 3
Amanda ~

2013-03-17 @ 17:31:24
Din bloggadress: http://sagaochknight.blogg.se
Postat av: Molly Flowerfield

Sötnos du skrämde inte iväg mig❤

2013-04-12 @ 18:33:19
Postat av: Filippa Silverrock

Ååå nej du skrämde mig inte snarare att du fick mig stirrande framför datorn i flera minuter och det är inget skämt för jag satt där i typ 40 minuter och stirra på dig sötnos =D ! Hahaha ddu är så söt och din pappas öra var också sött hahaha!

2013-04-24 @ 13:29:19
Postat av: Linnea Moondotter

ÅÅhh!! gud va din du e

2013-05-03 @ 20:32:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0