oops i did it again.

Förlåt er som jag sårat.. mina medlemmar!
Jag insåg idag att det inte var FR det var fel på (jag kunde ha räddat allt, stoppat allt i tid) utan jag som inte pallade stressen.. jag trodde jag kunde rymma ifrån den genom att skaffa GM men jag ljög för mig själv!

jag älskar att äga klubb det gör jag, det är bland det bästa jag gjort.
Men jag saknar att bara kunna umgås med mina vänner, och jag känner att jag behöver en paus!
Elisabeth Moonnight och Matilda Greenstone kommer äga GM för alla GM medlemmar som vill vara där, och en dag kommer jag nog tillbaka, till er.. min familj <3

Men just nu så har jag joinat.. DBC! :D
jag ska nu ge de en chans och ja.. jag tycker redan om klubben!


Förlåt till er jag sårat, men jag behöver rädda mig själv <3

Postat av: Nova Silverlord

pffffff

2013-05-05 @ 00:58:41
Din bloggadress: http://moorlandjorvik.blogg.se
Postat av: Esther Lightwater

Nova är en nörd :)

2013-05-05 @ 02:57:53
Postat av: Daphne Southwood

...

2013-05-05 @ 08:59:25
Postat av: Nichole Lightwater

Åh saknar dig redan Manda<3

2013-05-05 @ 09:29:18
Postat av: Lisa Winterstorm

:(

2013-05-05 @ 09:32:36
Din bloggadress: http://frostmane.blogg.se
Postat av: Matilda Greenstone

Manda, jag förstår dig och jag är glad för din skull! Men jag hoppas verkligen att du väljer att någon gång återvända till oss. Samtidigt som jag är ledsen över att du lämnat är jag glad för att jag får chansen att vara klubb-ledare. Och Manda, snälla håll kontakten med mig, jag saknar dig redan <3 Hoppas du trivs i DBC men att du någon gång vill äga en klubb igen, för då vill jag gå med i den :-) Och du ska veta-du gjorde inget fel som ägare, du orkade bara inte <3 Om du någon gång skapar en ny klubb, så snälla (om du vill) säg det till mig, jag skulle absolut vilja gå med :-) <3 Ha det bra, glöm oss inte, vår fina Manda <3

2013-05-05 @ 11:35:28
Postat av: Nichole Lightwater

Håll kontakten ♥ Skicka brev då och då <3 Glad för din skull men glöm inte att hålla kontakten <3 ♥

2013-05-05 @ 13:17:09
Din bloggadress: http://starstablelove.blogg.se
Postat av: Kate Mistwood

snyft ;__;

2013-05-05 @ 13:27:15
Din bloggadress: http://katemistwood.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0