Färger jag vill ha på utrustning

För några månader sedan så såg jag på min kompis Justine Southbells Facebook att hon hade ritat olika hästfärger samt lite olika utrustning. Jag tycker verkligen matchningen och vart hon lagt färgerna på utrustningen var väldigt snyggt och jag skulle gärna vilja se detta i spelet i framtiden, tror det skulle uppskattas mycket!

Gärna att jag skulle vilja ha dessa täcken till spelet också och passande benlindor! (och luvan*-*)
Min personliga favorit är den mörkblåa samt den fyr-färgade Vinröda med brunt, blått och vitt. Önskelista *-* 

Vilken är din favorit? 

Postat av: Evelina Silverknight

Det gröna nere till höger var extremt snyggt :D

2013-11-17 @ 00:17:27
Din bloggadress: http://silverknight.blogg.se
Postat av: Bella Seaside

Schabrak: Grönt och vitt längst ner haha.

Träns: Svarta och vita!

Sadel: Så himla snyggt med svart och rosa sadel men skulle inte kunna matcha med den såå...den svarta och gröna.

Täcke: Ljusgröna :)

Luva/Öronmössa: ja bara den rosa och svarta då (OTROLIG...!) *-*

Min favorit är nog öronmössan xD Haha annars är det det ljusgröna täcket.

2013-11-17 @ 08:20:18
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Aria Starfall

ÅÅÅÅH GUD VA SNYGGT!

2013-11-17 @ 08:38:22
Din bloggadress: http://nattstad.se/ariastarfall
Postat av: Ida Silverrock

det blåa täcket *_*

2013-11-17 @ 12:09:01
Din bloggadress: http://horseheart.bloggo.nu
Postat av: Tuva Westlord

Jag typ totalälskar alla!

Hoppas verkligen att sso kommer med täcken av olika slag :O

2013-11-17 @ 13:45:03
Din bloggadress: http://fluffyfighter.blogg.se
Postat av: Maya Hayfall

Allt a skit snyggt xDD *-*

Hoppas nu bara sso begriper vad folket vill ha och att vi kan ha täcken på hästar och att hästar kan beta nån gång i framtiden o3o

2013-11-19 @ 09:09:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0