Fotografera hästarna

Något smart jag kom på genom Esmeralda var att fota massa bilder på hästar medans man faktiskt har tiden och orken. För då har man bilder flera inlägg framåt och man slipper att springa akut iväg för att skaffa bilder till sina inlägg hela tiden, det är ju helt super bra ju!

Jag tänkte också ta att skriva med här att jag antagligen kommer att stoppa kön till WR då det är så många som är bra på att spela teater, tillexempel att vissa som har varit "fangirls" och lite smått jobbiga skriver väldigt mogna brev och låter som en helt annan människa, samtidigt vet vi då hur den varit mot oss och att personen kanske inte kommer vara så i klubben. Vi släpper ju faktiskt inte in fans :)
Så stoppar vi kön så blir det så att jag släpper in de som jag vet om är snälla eller de som jag vill släppa in helt enkelt, vi får se. Ska prata med mina medlemmar om detta nästa vecka.
Åh snart är det dags för julfirande i klubben, IIIIH!! :D

Postat av: Alexandra Mistdawn

Bra val Manda! Ska bli skönt.

2013-11-28 @ 20:19:40
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Holly Moonmountain

Hej! Fangirl... Vet inte riktigt om jag är det! Jag gillar din blogg men jag är samtidigt inte nån som stalkar dg om jag ser dig eller spammar dig om jag ser dig. Skulle man se mig som en "fangirl"? :)

2013-11-28 @ 20:22:28
Postat av: Esmeralda Silverforce

Ibland har man sina bra idéer (y) synd bara att dåliga idéer är lite vanligare, hehe...

2013-11-28 @ 20:43:54
Din bloggadress: http://monokerus.se/
Postat av: Aria

Är du känd? xO jahaoup, så efter man känner sig. Skickade iallafall ett brev till dig, tror jag, eller till någon annan i klubben o_o men jag ville ba veta hur det gick till i din klubb, går redan i en annan som jag gillar ifall du trodde att jag ville börja ^^

Kramispamis

2013-11-28 @ 22:18:20
Postat av: Rose Skystar

Okej ! Helt ditt val blev lite ledsen då jag ville komma in:) men det är ditt val så jag accepterar det:) hoppas du tror mig när jag skriver detta men jag är inget fangirl och en del andra.Hoppas du kommer ihåg mig från andra kommentarer som den där jag skulle kolla ditt hår på ss sen sprang jag iväg.Vill inte verkligen låta som ett fangirl för att komma in är bara dålig på att skriva vad jag tänker mm.Hoppas du förstår mig<3

2013-11-29 @ 14:55:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0