level 15 yey

Äntligen så nådde collin upp till level 15, mycket tack vare att Anna hjälpte mig att levla lite mer än hälften då hon var ledig idag, så det känns helt underbart. Bara 3 kvar då, heja mig!

Vi inledde det med att delta i championatet som ägde rum precis när han gått upp i level och vi slutade som 2a, kändes helt okej eftersom att han är ny ute på banorna. Vi gjordse några få failar så det känns bra :')

Postat av: Ebba Flowerstorm

Du är så duktig Colin <33 ^^

2013-11-26 @ 20:25:15
Postat av: Ebba Flowerstorm

Collin*

2013-11-26 @ 20:25:36
Postat av: Anna Waterdawn

(Y)

2013-11-26 @ 20:45:45
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: vanessa dimondnight

Grattis

2013-11-27 @ 18:31:56
Din bloggadress: http://vanessadiamondnight.bloggo.nu/
Postat av: Madison Skystar

Fintfint!

2013-11-27 @ 19:34:18
Postat av: Bella Seaside

Jag ska ha en julkalender på min blogg, kolla gärna in den och tipsa vänner c:

2013-11-28 @ 16:25:50
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Alejandra GrayGarden

Jag såg dig och var med i exakt samma champ och grupp

2013-11-30 @ 17:48:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0