Levling

Ibland så kommer jag in i sådana perioder där jag bara tar mig i kragen och börjar levla, sådana dagar var det både idag och igår. Jag har även bestämt mig för att levla upp Colin först nu för han har väntat längst, han blir även level 11 idag så det känns bra. Vad är det dom säger, när hästen är i level 11 - 12 så har man levlat hälften.. det tar så himla lång tid >.<

Bara att kämpa sig igenom det - gör de ni med!

Postat av: Alice Moonstone/Zäta

Aye! Manda, har du börjat fixa filmen än? XD

2013-11-17 @ 13:19:51
Din bloggadress: http://Starfallh.blogg.se
Postat av: Emma Shortroad

Jag tycker att levla från 12 till 15 är det drygaste! :o
På bara 3 dagar har jag försökt kämpat igenom level 13 till level 14 :/

2013-11-17 @ 15:40:53
Din bloggadress: http://emmashortroad.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0