Vinter eller Sommar?

Jag har fått frågan om vilken årstid jag gillar bäst av Vinter och Sommar och det är en väldigt bra fråga, jag har faktiskt ingen aning om vilken som jag gillar mest, får göra lite positivt och negativt, IRL och på SSO.

Sommaren
IRL:
Det är för det mesta varmt och man kan gå i lite kläder och svettas och bara njuta av livet, man är också ledig från skolan och får mer tid till kompisar, intressen och Star Stable. Man kan även bada i havet vilket jag tycker är superskönt trots att det är lite läskigt. Man får även massor av glass och god grillad mat som man kan äta utomhus mums. Det negativa är nog dock bara att vi har ganska korta sommrar och det regnar en stor del av dom

Star Stable: 
Det är väldigt grönt och fint och det finns även vackra blommor i skördebygden som man kan njuta av, det finns fina stränder och man kan klä sig i alla möjliga kläder. Det är en vacker natur att ta bilder i också. Det negativa är väl att den varar så himla länge, det ända som bryter av är vintern, skulle vilja ha höst och vår med!

Vintern
IRL:
Det är mysigt och man får lyssna på julmusik, dricka glögg och äta pepparkakor. Man bakar också pepparkakor väldigt ofta vilket är både kul och gott, man äter ju upp degen. Snön ligger väldigt fint på marken och glittrar när den nyss fallit ner och alla hus lyser upp med sina vackra belysningar. Jag fyller även år och det är Julafton! 
Det negativa skulle vara allt slask som blir och att det är så himla kallt!

Star Stable:
Det är väldigt mysigt med snön som faller ner under vinterns gång och byter ut den vanliga miljön i spelet. Vi får även juluppdrag och fina gåvor av tomten, och till julafton får vi en stor suprise överraskning! 
Det negativa skulle vara att snön var väldigt tunn och tråkig förra året då gräset stack igenom samt att det var ganska dimmigt men ändå fint, men hoppas på bättre detta år.



Postat av: Anna Waterdawn

Om jag fick välja skulle det nog bli vinter på SSO och sommar IRL, men jag har ingen aning :x

2013-11-29 @ 14:37:35
Din bloggadress: http://annawaterdawn.blogg.se/
Postat av: undefined

vad redigerar du dina bilder i?

2014-03-19 @ 17:01:58
Postat av: undefined

vad använder du frö redigerings program?

2014-03-19 @ 17:02:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0