Amanda lightbell lögnare? nej

Jag tog och gick in på mitt första SSO konto och bestämde mig för att be Justine Southbell att gå in på mitt vanliga för att bjuda in mig till WR så jag får lite sällskap. Jag skrev även en länk till bloggen i global och blev lite påhoppad för folk undrade varför jag länkade Amanda Lightfields blogg, när jag sa att jag var hon så blev jag inte trodd. 
Så ni som inte trodde mig - nu vet ni jag har både kontot Amanda Lightfield och Amanda Lightbell. Peace out

Postat av: linda suncamp

hej när skapade Water Roses för jag tror jag var med när den hade skapas! :D

Svar: minns inte! XD
Amanda ~

2013-10-19 @ 16:32:13
Din bloggadress: http://jorviksgirls.blogg.se
Postat av: saga moonfoot

vad taskiga dem är!

2013-10-19 @ 16:39:23
Din bloggadress: http://moonfoot.bloggo.nu
Postat av: Emma Lightfall

Jag visste det redan <3

2013-10-19 @ 16:58:20
Din bloggadress: http://emmalightfallsblogg.bloggo.nu
Postat av: Emma

kan förstå att de inte trodde dock XD
Men det är ju frustrerande när man faktiskt ÄR den personen man säger att man är >.<

Svar: Agreee.. aja nu har dom bevis :D
Amanda ~

2013-10-19 @ 17:56:23
Din bloggadress: http://emmut.weebly.com
Postat av: Scarlett Silverwood

Din YTkanal heter väl dessutom Amanda Lightbell?

Svar: yes
Amanda ~

2013-10-19 @ 18:20:25
Din bloggadress: http://silverwood.bloggplatsen.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Haha lol! Jag skulle nog ha trott på dig :D

2013-10-19 @ 19:06:34
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Haha lol! Jag skulle nog ha trott på dig :D

2013-10-19 @ 19:06:35
Postat av: Olivia Seastorm

HAHAHAHAH trodde det inte var du sorry x'D

2013-10-20 @ 11:38:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0