Bildbomb ~ Anna & Emlan

Mina ögonlock är så tunga och jag klarar knappt hålla dom öppna så ni får njuta av bilderna istället för text, men bilder talar bättre än text så.. det gör nog ingenting eller vad säger ni?

Btw. så kommer bloggningen bli bättre. Har haft det väldigt jobbigt och inte mått bra så har inte haft lust att blogga.

Postat av: Annie Bluestar

Grattis på namnsdagen, Amanda :D

Svar: Tack! :D
Amanda ~

2013-10-26 @ 11:03:41
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Emlan

Tack för ridturen :D BRA failbild du fick på mig där xD

2013-10-26 @ 13:25:50
Din bloggadress: http://silverhaven.blogg.se
Postat av: Lucy Seadughter

fina bilder :) för de som är intresserad kolla in min blogg för ett uppkommande event med tävlingar mer info på min blogg :)

2013-10-26 @ 13:40:56
Din bloggadress: http://lucyseadaguter.blogg.se/?tmp=266239
Postat av: Anonym

Alltså hur kan du ha så bra kvalite på dina bilder? Fotar du med bandicam? :O

Svar: Använder Fraps och sparar bilderna i PNG för bästa kvalité. Sedan har jag en ganska stor skärm som gör att bilderna redan blir stora och kanske "minskas" på bloggen när jag laddar upp vilket ger ännu bättre kvalité ! kram :) Posteffekter måste även vara av i spelet för bra kvalité
Amanda ~

2013-10-26 @ 14:04:56
Postat av: Ida Silverrock

vad heter denna blogg? vill länka den på min blogg ;)

2013-10-27 @ 10:21:37
Din bloggadress: http://horseheart.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0