En bortglömd älskad plats

När saker kommer till SSO så är dom så himla roliga i ungefär en vecka sedan har alla glömt bort det - det kommer ju nya saker som blir roligare. Ett av dessa ställen är Cirkusen, minns ni när man fick bygga upp den? Det kom till jorvik den 8 maj, alltså 5 månader sedan och jag hör ungefär aldrig att någon är där längre. Men det är ju fortfarande helt underbart och mysigt där inne. 
Man kan hoppa genom eldringar, sätta igång confetti och ha en helt underbar kameravinkel. Jag hoppas denna kameran kommer till flera ridbanor i SB för att rida med den igång är så himla ... det går inte att beskriva, jag älskar den.
Varför glömmer vi bort allt så snabbt - SSO la ner mycket tid på något som användes första månaden ungefär och sedan så brydde sig ingen om den längre. Jag var en av dom som helt glömde bort den, men idag fick Alicia mig o rida dit då hon skulle dit och jag red runt som en galning och började fundera på varför man aldrig är där längre.

Tänk vad många uppdateringar det varit sedan Star Stable öppnade sina portar, och hur många av dom minns ni? ;)
Vilken av alla uppdateringar som varit är din favorit? Förutom Hästar o husdjur ;)

Postat av: Ängla

hittade precis din blogg(: riktigt fiin blogg(: titta gärna på min:)

2013-10-12 @ 14:27:47
Din bloggadress: http://blogg.passagen.se/assight/
Postat av: Vendela Moonlake

Min favorituppdatering var nog.. Ponnysarna, men om dom räknas som hästar så måste jag nog säga... Öhm typ.. Asså jag vet ingen annan rolig uppdatering haha x) Alla har varit lika kul typ!

2013-10-12 @ 16:26:06
Din bloggadress: http://ponnytidernas.horseworld.se
Postat av: Matilda Silverwater

Hehe, jag är inte i cirkustältet för att jag aldrig gillat det ;)Jag gillar inte ljuset, och blir bara yr av kameravinkeln xD

2013-10-12 @ 17:14:31
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Haley (Harley ehehehe )

Svårt att bara välja en, men stallhjälpen har varit till stor hjälp :P

2013-10-12 @ 22:11:22
Din bloggadress: http://ssohaley.blogg.se
Postat av: Rose Greenhill

Gyllenåsarnas dal och när snön kom helt klart ^^

2013-10-12 @ 22:28:09
Postat av: Meja Flowerdawn

När man kunde ta av tränset, byta namn på hästen, byta frisyr på hästen och när man kunde rida barbacka och såklart köpa stor höbal. :D

2013-10-12 @ 22:37:26
Postat av: tilde darkforest

Tror det är gåd men har spelat i två år så lite svårt att komma ihåg allt

2013-10-13 @ 09:33:20
Postat av: Nele Shorthaven

Gyllenåsarnas dal :)

2013-10-13 @ 17:23:30
Postat av: Britney Moonwood

Min favorit uppdatering måste vara när ridklubbarna fördes in i spelet ^^

2013-10-13 @ 18:29:12
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Hilda Wolfforest

Det är ju när Paint hästarna kom men det är ju hästar så det måste ju vara när gåd championatet kom >:D

2013-10-13 @ 21:46:29
Din bloggadress: http://wolfforest.bloggo.nu
Postat av: saga moonfoot

ett gammalt inlägg? men men min favorit är nog skördebygnaden;) men annars så är det nog att man kunde anställa stallhjälpen;) jag har skickat vänförfrågningar för att kolla om du var inne så jag kunde mejla/ posta dig visste inte att man kunde ha flera vänner;( förlåt Amanda! <3

2013-10-16 @ 19:03:55
Din bloggadress: http://moonfoot.bloggo.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0