Hur hittade jag Star Stable

Inlägg önskat av Alessandra Kinglord som bloggar HÄR

En dag när slutet av sommaren närmade sig år 2012 så bestämde jag mig för att kolla in mitt gamla stall på Stallet.se, det var en sida jag spelade på mycket i mina yngre dagar men som jag tröttnade på. Men jag tyckte det skulle vara kul och se hur allt såg ut och så efter månader utan att jag varit inne.  jag skrev in "stallet.se" i sökrutan och kom in på deras hemsida där jag möttes av en reklam om Star Stable Online. 

Jag klickade på reklamen och kom in på SSO's hemsida och bestämde mig för att göra ett konto, dock visste jag ingenting om vad det var för spel. Jag trodde dock alla skulle heta deras IRL namn så jag gjorde det med, men upptäckte senare att det inte var så det la till. Jag mötte många fina vänner och spelet har hållt mig fast sedan den dagen.

Idag har jag spelat i exakt 461 dagar och jag är fortfarande kvar!

Postat av: Matilda Silverwater

Trodde också alla skulle heta deras IRL-namn! xD

2013-10-26 @ 20:18:43
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Britney Moonwood

Trodde att hästarna kunde dö i början så jag var världens försiktigaste med min starthäst xD Farligtfall = Death

Svar: HAHHAHAHA
Amanda ~

2013-10-26 @ 21:23:43
Din bloggadress: http://moonwood.blogg.se
Postat av: Klara Eastmountain

Jag Är Ditt Största Fän!!!!!!

2013-10-27 @ 09:54:04
Postat av: Klara Eastmountain

Jag har ingen blogg. :(

2013-10-27 @ 09:57:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0