Lång uppdatering ~ gör klart det sista?

Servern har varit nere ovanligt länge idag och jag tror det är många just nu som sitter och spammar på uppdatera knappen. Många blir irriterade på att servern inte öppnar medans andra är lugna och tänker istället på varför det tar längre tid. Jag tror dom gör klart det sista på SB för att det ska vara redo nästa vecka, som huset på andra sidan bron som syns i deras video har inte varit där innan - jag tror det är sådana detaljer som dom jobbar på och lägger in. Sedan kanske dom letar efter en lösning för att det inte ska bli kaos när man gör uppdragen? Vi får väl bara vänta och se :)

När man väntar på något gott väntar man aldrig för länge ♥

Postat av: Lovisa underlee

Kan du komma in för det kan inte jag tycker det är skit onödigt att dom stänger ner hela spelet. Tycker att dom ska släppa in oss snart!!! Ps vill bli medlem i wr snart som möjligt och kolla gärna min blogg typ ingen som gör det snälla du kan fäl följa min blogg som jag din och vilket program använder du när du lägger in bilder på bloggen Asså typ vart du redigerar alls dina bilder? Skulle vara kul att få veta lite om det jag har frågat snällt helst svar på alla frågorna srry jag är lite skatig vet nt hur det stavas xD hej då puss puss från lovi som kallas honey!!!!!!!!!

2013-10-16 @ 16:53:12
Din bloggadress: http://lovisaunderlee.blogg.se
Postat av: Smantha crazydawn

Asså servern har varit stängd i 4 timmar nu, blir GALEN hahahhaha tur att man heter galen gryning i efternman då xD

2013-10-16 @ 16:55:10
Postat av: Alyssa Underhand♥

Jag sitter trycker på knappen hela tiden xD. Fast jag förstår att dem nt är klara än!

2013-10-16 @ 16:57:19
Din bloggadress: http://alyssaunderhand.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0