Matchningstips ~ Utnyttja hästens färg

Ofta när man gör olika outfits så kan det bli svart på svart eller vitt på vitt, detta är något jag själv inte tycker om och försöker alltid hitta genvägar för att förhindra det. Jag har börjat utnyttja hästens färg om den har svart eller vit färg/manfärg så går det lätt att byta byxorna mot just den färgen - det ser inte dumt ut och man slipper att ha samma färg på varandra.
Denna outfiten som jag gjorde igår har svarta ridstövlar och svarta ridbyxor - hade dock vart värre om sadeln var svart med. Här använde jag den tekniken. När jag rider min cremello eller andalusier med denna outfiten så byter jag ut byxorna till vita ridbyxor då jag tycker det blir mycket finare
Vad tycker ni? ska det vara svart på svart eller vitt på vitt eller ser det bättre ut när man tar hjälp av hästens färg ? :)

Postat av: Stina Gustavsson

Du har en jätte fin blogg så himla fin är den,vad heter spelet du spelar?
Kram♥

Svar: Åh tack så mycket ♥ Star Stable Online som går att spela på Starstable.com ♥
Amanda ~

2013-10-17 @ 18:54:53
Din bloggadress: http://stiinagustavsson.blogg.se/
Postat av: Stina Gustavsson

Men nu har jag skapat ett konto hur tar man bilder och sådär på sin gubbe?♥
Kram

Svar: Jag använder programmet fraps! :)
Amanda ~

2013-10-17 @ 20:22:45
Din bloggadress: http://stiinagustavsson.blogg.se/
Postat av: Stina Gustavsson

aha,den sidan var blockad på min dator:(

Svar: bandicam är lika bra !:)
Amanda ~

2013-10-17 @ 20:30:59
Din bloggadress: http://stiinagustavsson.blogg.se/
Postat av: Stina Gustavsson

ÅÅ tack det gick!!:)

2013-10-17 @ 21:10:01
Din bloggadress: http://stiinagustavsson.blogg.se/
Postat av: Stina Gustavsson

Den funkar ju inte:(

2013-10-17 @ 21:15:13
Din bloggadress: http://stiinagustavsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0