tappa inte kontrollen

Varför ska det vara så svårt att hålla sig när det kommer nya hästar. Jag har totalt förälskat mig i andalusierna och jag vill verkligen haaaaa. Men den som tilltalar mig mest är den vita skönheten. Den bruna är superfin men det svarta benen stör mig litegranna, på bilder tycker jag inte den blir så jättebra, men det är min åsikt.

Jag fick provrida Annas andalusier igår, kände bara FRIESER när jag red den och kände att jag inte behöver köpa någon, har ju trots allt haft en frieser och tröttnat o denna var ungefär likadan. Men så fick jag testa att rida Tais vita andalusier idag och jag tappade nästan kontrollen över mig själv.
Stegen, färgen, kroppen - allt är perfekt. Jag kände inte tanken av Frieser en enda gång och jag tycker den är så himla fin utan frieserns man, det blir en helt egen häst och ingen frieser i fel färg utan hovskägg.  Denna vill jag ha, VILLVILLVILL. 

Två saker får mig att tveka är att jag kommer förlora 1009 star coins - och snart öppnar SB. Sedan så är den vanligaste färgen på lipizzaner vit - och dessa hästar står på listan att komma. Tänk om jag ångrar mig när dom kommer? åååh.. hjälp mig - ni vet bäst. ♥

Postat av: Emlan

Jag tänkte samma sak - Lipizzanerna kommer vara vita, maffiga och jätte fina så jag köpte den bruna och väntar på Lipizzanerna, är de inte lika fina som den vita Andalusiern så får det bli den :D Ha tålamod min kära

2013-10-10 @ 14:54:27
Din bloggadress: http://silverhaven.blogg.se
Postat av: Sofia Soffan Youngwright

Tycker du ska vänta med den, om Lipizzanerna kommer om typ 3 eller 4 veckor, så kan du se om du hellre vill ha den eller Andulisiern :)

2013-10-10 @ 15:19:21
Din bloggadress: http://sofiaandsilverhope.blogspot.se
Postat av: Rosalie Silverside

Vänta och se efter ett tag. Många sålde sin frieser pga att den kändes så vanlig efter ett tag. Vänta tills hysterun har lagt sig ;)

2013-10-10 @ 17:17:07
Din bloggadress: http://rosaliesilverside.blogg.se/
Postat av: Alessandra kinglord

Det är ditt val men skulle jag vara du så skulle jag vänta och bästema mig när sj öppnat och vi ser hästarna där.

2013-10-10 @ 17:38:57
Din bloggadress: http://jorviknew.bloggo.se
Postat av: Vera Westgren

VÄNTA! Tänk om de är så att i SB så stor det en vit lipizzaner som kanske är nästan exakt lika dan men billigare? tänk om den har den där manen du vill ha?
Tänk också på att det tar tid och levla och den kommer ju faktiskt att finnas kvar hela tiden ;)

om du köper den innan lipizzanerna så dödar jag dig!!


Svar: JAG LETAR NAMN JUST NU DÖDA MIG INTE
Amanda ~

2013-10-10 @ 18:30:03
Postat av: Lucy Flowerlake

Köp den Manda. Du vill ju så gärna ha den. Nu är det snart gjort. ;)

2013-10-10 @ 18:41:24
Din bloggadress: http://jorvikliv.bloggplatsen.se
Postat av: Mille Lionnight

Jag tycker du ska vänta lite ;) Innan var det en häst jag jäääääättegärna ville ha. Men när jag funderat över det ett tag så kom jag på att det var massa andra hästar jag hellre ville ha. Så jag tycker du ska vänta ett tag och se ;D Men såklart skulle det vara väldigt roligt om du köpte en andalusier ♥

2013-10-10 @ 20:40:15
Postat av: Elin Moonwood

Hur kan du veta vilka hästar som kommer? :) Står det någonstans? Annars vet du vilka fler raser som kommer komma till spelet? (:

Svar: Dom skrev ut det när hästfunktionen kom tror jag det var! :3
Amanda ~

2013-10-10 @ 22:08:31
Postat av: Lily

KÖÖÖÖÖP DEN !:D

2013-10-10 @ 22:15:51
Postat av: Alicia Friendwater

Pfft köp den och ge hästen till mig D:

2013-10-11 @ 11:17:09
Postat av: cecilia

vart köper man vita andalusier? :)

2015-02-07 @ 20:02:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0