Amanda häst?

Jag har börjat öppna ögonen för denna svarta och vackra springare från Fort pinta, en häst som jag tyckte om i början men sedan bara la bakom mig i nått fack eller så. Nu har jag börjat känna saknad efter att ha en svart häst i stallet, och denna är så himla otroligt fin♥

Ser ni den som en häst som skulle passa mig? eller ska jag bara ta och vänta i nån månad och se vilka hästar som kommer? jag har ju ganska mycket SC så jag kommer ju fortfarande ha råd om de kommer nya raser. Det jag vill ha är nog en vit häst med svart man, annars så har jag inga planer på fler hästar. 

Jag har ju tröttnat på alla svarta hästar jag haft, därav är jag så osäker haha :(

Postat av: Exenzia

KÖP

2013-09-08 @ 17:08:42
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Matilda Greenstone

Jag har själv funderat länge på att köpa den där, men jag har ju Ash :3
Men jag måste först och främst spara SC då jag inte har råd just nu.
Men jag tycker absolut du ska köpa! :D

2013-09-08 @ 17:36:36
Din bloggadress: http://skydancers.blogg.se
Postat av: Lucy Westlake

KÖP INTE!!1

2013-09-08 @ 17:56:01
Din bloggadress: http://westlake.blogg.se
Postat av: Claudia Winternight

Köp ;)
Det faktum att du är osäker för att den är svart vägs upp av de vita tecknen. :)

2013-09-08 @ 18:08:14
Din bloggadress: http://jorvikjokers.blogg.se
Postat av: Ellen Flowerbell

Jag kommer köpa den nät jag levlat klart min Akhal och har lite mer SC x)

2013-09-08 @ 19:32:15
Din bloggadress: http://onlinejorvik.blogg.se
Postat av: Vera W

Jag tycker du ska köpa den. Den e väldigt speciell med sina vita ben och bläs. Den e också väldigt nätt och liten ;)

2013-09-08 @ 21:12:54
Postat av: Myra R.

Jag har för bara någon vecka sedan köpt den där hästen då jag blev djupt (?) förälskad i den.
Min åsikt är att det är en välgjord, vacker allroundhäst. Inte superspeciell kanske: Men ett fint tillskott i stallet : )
Så Ja, jag rekommenderar den hästen! Vill du kan jag ta ut min så får du se honom när jag springer lite med honom om du inte har någon annan som har den hästen. Bara att skicka brev då isåfall eller skriva i klubbchatten (är medlem i WR)
Den passar verkligen i många färger osv. Om man nu är modeintresserad!

//Myra

2013-09-09 @ 13:43:18
Postat av: Anonym

Vet ditt för och efter namn IRL!!! Kommer att säga det här kl. 18.00! Om du inte vill det säg jag älskar sig Anna! ^^

Svar: Gör du det om du inte har något bättre för dig michelle :)
Amanda ~

2013-09-09 @ 14:41:07
Postat av: Stort fan! :D

Hur får du så bra kvalitet på dina bilder? :o

Svar: följ denna guiden http://fireruby.blogg.se/2013/april/hur-jag-far-mina-bilder-i-sa-bra-kvalite.html
Amanda ~

2013-09-09 @ 15:06:55
Postat av: Anonym

Skoja ju bara :) tänkte inte ens göra det :)

2013-09-09 @ 18:32:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0