Clas ohlsson är hemligheten

Under min tid på SSO så har jag fått många frågor kring hur jag kan ha röda ögon, så idag tänkte jag gå ut med hemligheten. En dag för 1 år sedan så bestämde jag mig för att köpa ett par röda ögon från Clas Ohlsson. Jag stod inte ut med att ha de blå ögonen längre och jag ville göra något åt det. Dom kostade endast 1000 Star Coins så jag slog till direkt när jag såg dom. ♥

Idag så är priset på dessa höjt till 2000 SC då dom är så himla eftertraktade, men dom finns kvar. Fråga i kassan om du letar efter dom, något som är värt så mycket kan man inte ha ute vid de andra varorna!!

Postat av: Sofia Goldwood

Finns det plats i WR nue elr? OwO Du e smart du Manda! <3

2013-09-27 @ 12:52:58
Din bloggadress: http://sofiagoldwoodstarstable.blogg.se
Postat av: Matilda Silverwater

Finns de på Clas Ohlsson i Uppsala eller måste man åka ända ut till (vartdetnuärduborhalmstadkanske) för att köpa? xDDDDD

Svar: finns bara längst ner i skåne
Amanda ~

2013-09-27 @ 14:51:56
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se
Postat av: Anonym

Finns det sso saker i Clas Ohlsson? owo

Svar: HAHA, det är ett skämt inlägg
Amanda ~

2013-09-27 @ 18:59:22
Postat av: Exenzia

vill inte ha röda ögon :(

2013-09-27 @ 20:13:40
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Matilda Silverwater

Aha, det är är därför jag inte har sett dem; jag har aldrig vart i skåne ;)

2013-09-28 @ 20:34:58
Din bloggadress: http://Silverwater.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0