de blir nog inget mer spelande

Händer alla hela tiden, suck ;<

Postat av: Diana Flowerpie

Hej Amanda!
Jag har skickat ett brev till dig, du sa att jag skulle få komma in i WR, åh vad jag har sett fram emot det! :D
Men när jag säger att jag är online och undrar vad som sker härnäst får jag aldrig svar på!

Svar: kan ha råkat radera ditt brev då jag får flera varje dag!
Amanda ~

2013-09-18 @ 19:42:54
Postat av: Diana Flowerpie

Okej, men är det något jag ska göra eller är det kört för mig?

2013-09-18 @ 19:47:42
Postat av: Amanda Gladeland

Det händer för mig också helatiden :_:

2013-09-18 @ 19:58:41
Din bloggadress: http://stormbeauty.bloggo.nu
Postat av: Sophia Puppyheart

Jag diskas också hela tiden, visst e de jobbigt! Ja va i fg och diskades när ja logga in igen va ja i ML!

2013-09-19 @ 07:31:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0