Dressyr lektion ala Anna

Idag så var jag och Jennifer ifrån klubben väldigt uttråkade så vi bestämde oss för o göra någonting. Jag frågade Anna i skype om inte hon skulle kunna hålla en lektion för oss då jag kände för att träna Tellus. Hon sa självklart ja och skrev i chatten att hon kunde hålla en spontan lektion som vi kallar de. Sagt och gjort så var lektionen igång.

Vi fick göra lite olika övningar och hade en riktigt rolig lektion!

Tellus kom även ner i form en gång men det höll inte så länge, så de är något vi ska jobba på!

Vacker♥

Postat av: Michelle Nightlake

Hej! Min dator dog igår och kommer nog aldrig att leva igen :( jag vet inte när jag kommer att kunna logga in nästa gång men jag vet att det kommer att bli någon gång. Så bara så att di vet att jag, kommer att vara frånvarande i ett par veckor.
Kramar Michi

2013-09-22 @ 20:18:22
Postat av: Anonym

(Min dator e död och envisas med att inte vakna till liv igen) förtydligande

2013-09-22 @ 20:19:40
Postat av: alma youngvalley

så fina bilder

2013-09-22 @ 23:08:55
Din bloggadress: http://ssorider.blogg.se/?tmp=9997

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0