Kaos i steves paddock

Igår så pratade Jag och Kim (Brigitta Underhand) massor i global, och man kan ju inte säga mer än att det blev KAOS. De var många som kom till Steves lilla paddock för att träffa oss och vi fick aldrig någon lugn och ro. Jag förstår egentligen inte varför de blev så, vi är vanliga personer precis som er ;)
Och tack för era fina ord, ni är guldvärda♥

Postat av: Rose Skystar

haha ! ja det kan man förstå.Du är känd för de flesta.Men som du säger är du som alla andra bara att du har en känd blogg ;) men det är klart att du har fäns (flestav) (tror jag)
Skulle jag kunna bli medlem i WR? har tänkt ett tag på det :)

2013-09-23 @ 18:29:25
Postat av: Myra R. Blivande världshärskare

HAHAHA. O:
Dina stalkers!!!

2013-09-23 @ 22:27:59
Postat av: Elina Snowbell

Har Kim blivit sr nu?

2013-09-24 @ 16:36:23
Postat av: Exenzia

blir lilla puttenutte mosad :')

2013-09-24 @ 18:57:47
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Annie Bluestar

NI gör så bra videos :D

2013-09-24 @ 19:46:56
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: Zoey Skylund

Haha! Även fasst jag är ett stor fan skriver jag nästan alltid i global (Men dom är helt varnliga spelare som vi! XD) ;)

2013-12-10 @ 18:23:59
Postat av: Carin

Ja .. Alla personer är lika värda ...

2014-01-05 @ 18:30:51
Din bloggadress: http://therider.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0