Thundersmash ~ Tellus

Tellus även kallad Thundersmash är en Hingst på 10 år (Född 2003). Han är en svart vacker springare som verkligen öppnar upp ens blick med sina fina vita tecken. Han har en bred vit bläs och 2 vita strumpor. Han föddes upp av James far. Hans pappa var en stor dressyrstjärna på 160 i manken, dock hamnade Tellus bara på 153 i mankhöjd men han har väldigt stor kapacitet inom dressyren.

I Temperamentet så är han väldigt Nyfiken och snäll, Han vill nosa på allting så de gäller att vara sträng mot honom så han står still eller följer sin ryttare. Annars så är han en väldigt snäll och glad kille!
På Ridturer så är han nog min lugnaste och säkraste häst, han blir inte rädd för någonting och han tar ridturer väldigt seriöst så han busar aldrig till det heller :)
I Stallet är han väldigt snäll, dock som förut så är han väldigt nyfiken och rör på sig hela tiden för att försöka gå fram och lukta på saker och ting, så det är mycket kämpande för att få han och stå still.

Postat av: Stalltjejen

Vad har du för version av gimp? Jag har gimp 2 och min ser inte ut som din gimp.....
Jag försöker lära mig hur man flyttar huvudet och jag kommer så långt att jag kan markera och flytta dit jag vill ha det men sen blir det ett tomt rum där det var innan och så kan jag inte fästa huvudet :P.
Mejla ifall du vill att jag ska skicka några bilder.
Tackar för moi :D

Svar: jag använder Photoshop inte gimp. kram!
Amanda ~

2013-09-22 @ 15:36:01
Postat av: Hedda Skywood

Redigerar du bort din karaktär eller är det någon bugg? Vill gärna veta hur man tar sånnadär bilder på sin häst :)

Kramen :D

2013-09-22 @ 16:43:26
Din bloggadress: http://skywood.blogg.se
Postat av: zoe dolphinborn

sött! hur kom du på namnet det är fint!!!

2013-09-23 @ 06:16:37
Postat av: Louise Sunheart

Fin häst ska kanske köp sån efter frieser.

2013-09-23 @ 21:37:04
Postat av: Sofia

Hej Manda jag är Klara Eastmountain ditt största fän!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan jag få va me i Water roses?

2013-09-29 @ 12:27:58
Postat av: Daisy Goldcamp

Jag har den också fast min heter Smokechaser och han kallas Chaxz

2013-09-29 @ 20:22:35
Postat av: Nadia Moonside

Hej är ett av dina största fan jag såg dig igår på SSO efter vdc.Och jag vill gärna bli din vän och jag vill vara med i Water Roses snälla

2013-10-20 @ 09:12:32
Postat av: Holly Darkgren

Ja, den där Tellus är riktigt snygg! :3 Jag vill själv skaffa en sådan men ändå vet jag inte när jag får råf xD

//MVH Slösaren : Holly Darkgren! Även kallad : H.D

2014-02-02 @ 14:37:44
Din bloggadress: http://hollydarkgren.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0