Träning inför söndag

Idag på morgonen så tog jag med mig Rivala ner till marley och lånade hans paddock. Vi byggde upp banan och sedan började jag träna inför när vi möter RD på söndag. Jag behöver också träna lite så att jag kan ge de bästa tipsen till mina elever under träningen på söndag innan tävlingen. Jag tror det kommer gå väldigt bra för oss, men det gäller att träna nu för RD tränar som galningar och om vi ska ha en chans måste vi träna lika mycket om inte MER ;)

Rivala skötte sig väldigt bra och det var ändå såpass höga hinder, hon är ju egentligen en terränghäst så hon är ju inte så insatt i hoppning men hon klarade det superbra. Har sugit in massa tips till mina elever så nu taggar vi ;)

Postat av: Emlan

Jag bara älskar när mina duktiga drakar tränar TRE timmar i sträck när de inte ens behöver utan bara för att de vill <3

2013-09-27 @ 17:26:41
Din bloggadress: http://silverhaven.blogg.se
Postat av: Lilly

Du skulle bara veta! Hon kör ut oss och sen viftar hon med piskan om vi inte tränar 😜

2013-09-27 @ 20:30:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0