En häst jag är nöjd med

Alla vet att jag älskar araberna och att jag är väldigt nöjd med dom. Därav så skrivs det inte mycket om mina andra hästar och jag skriver inte så mycket + och - med dom, 

Men en häst jag är väldigt nöjd med i stallet just nu är Zakke, en Paint ifrån marleys bondgård. Tänkte skriva lite + och minus om honom.
+
Väldigt mörk fin svart färg 
Fina strumpor
Lagom mycket fläckar
Fin i kort man
Passar i det mesta kläderna

-
Det vita i manen blir fult om man förlänger manen

Vilken är eran favorithäst? 

Postat av: Esmeralda Eastdotter

Den häst som jag själv är mest nöjd med är Valentina (prickig arab) men älskar självklart alla mina hästar! ♥

2014-04-17 @ 13:06:25
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Vera W

Min Favorit är min fina Vita Selle hingst Turbo. Passar i allt och alla man typer <3

2014-04-17 @ 13:18:42
Postat av: Vera w

kan du inte göra ett inlägg där du placerar ut dina hästar i vilken ordning du gillar dem :) typ 1.2.3.4.5 osv..

2014-04-17 @ 13:20:43
Postat av: Klaudia Kingstone

Jag gillar mest av allt min skäckiga paint, den som du har. Han heter Gabe och jag älskar honom verkligen! Som du sa, dom passar verkligen i allt!
Innan gillade jag inte honom eftersom jag alltid, å då menar jag alltid, failade under tävlingar och championat med honom. Men nu har jag börjat gilla honom igen!
Fast jag gillar också min lilla PonnyPudding Lukas som jag rider på väldigt mycket c:

2014-04-18 @ 11:29:57
Din bloggadress: http://klauro.blogg.se
Postat av: Anonym

Det beror på om du menar på färgen eller den häst man "älskar mest" för på färgen är det lätt den svarta oldenburgaren från Fort Pinta.

Men den häst jag älskar mest är min starthäst eftersom man har haft den ända sen man började spela och det känns som att man har ett speciellt band till den.

2014-04-19 @ 13:51:40
Postat av: Denise Flowercamp

Jag tycker att andalusierna är jätte fina! jag har 3 av dem och såklart gillar jag mest min starthäst emberheart! // Denise ett stort fan! xD

2014-04-20 @ 15:26:40
Din bloggadress: http://MistWarrior.blogg.se
Postat av: Filippa

Min är Goldie. (Min arab)Hon heter egentligen Goldmagic men kallas för Goldie.
Hon är palomino (stav)

2014-04-21 @ 23:29:18
Din bloggadress: http://filippaponyforest.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0