Måla Måla ^-^

Det sägs att övning ger färdighet, så nu övas det för fullt! 
Är väldigt nöjd eftersom jag typ aldrig ritar längre, trodde det skulle sluta som några streck haha. Vad tycker ni? ;)  (har haft hjälpbilder med formen, allt annat är gjort helt själv!)

Postat av: Jessica

Snygga men skulle vara ännu kolare om man hade ritat för hand
(Man ser att du har ritat med hjälp av data program som till exempel paint......

Svar: Fast egentligen ritar jag för hand på datorn eftersom jag har ritplatta! ;)
Amanda ~

2014-04-03 @ 11:45:31
Postat av: Exenzia

Assnyggt Mandi! :D

2014-04-03 @ 13:09:34
Din bloggadress: http://exenzia.blogg.se/
Postat av: Anonym

WHAAAAAAAAAAAAAAAAAT! hur får du in färgerna som passar och inte skär sig!? på mina bilder syns det "inte" att det e jag som ritat dem ;)

iallfall: SHIIIIIIT SNYGGT AMANDA!!!!

2014-04-03 @ 15:09:42
Postat av: Ebba

På vilken sida laddar du ner dina penslar? :)

2014-04-03 @ 15:10:30
Postat av: Nicole Bravenight

fint du kan ju ha en tävling där priset är att du målar den personens häst :)

2014-04-03 @ 16:32:05
Postat av: Anonym

Suuper snyggt manda 👍💖

Jag undrade vad din ritplatta hette thihi, tacksam för svar hihi 💖

Svar: wacom bamboo :3
Amanda ~

2014-04-04 @ 07:16:33
Postat av: Maya Greenforest

OMG!!!sååååå fiiiiint <3

Snälla kan du visa hur du gör??
skulle vara evigt tacksam<3

2014-04-05 @ 09:44:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0