Uteritt på Cherry

Jag inser hur lite vissa av mina hästar rids, jag vet inte riktigt varför - det är inte så att jag älskar de mindre. Jag tror att det beror mycket på att jag tycker vissa passar bättre i vissa outfits och då rider de med. Då rids mest de som passar i de flesta outfits vilket resulterar till att andra glöms bort.

Cherry kom till mig men hon har stått ganska mycket, jag vet inte om det beror på ovanstående eller om det beror på att hon är i level 1. Jag gillar inte att vara segare än andra. Inte genom att rida en lägre level häst iallafall.

Idag så tog vi iallafall färjan och åkte till GÅD, tycker det är så mysigt där och ville passa på att fota. Hon fick bära en helt ny outfit och hon var verkligen suveränt duktig och fin. Jag har aldrig ridit en häst som är så stor och så himla vacker - har en tendens att ogilla stora hästar. Dock så är det något med Cherry som får mig att smälta. Tycker hon blir lite annorlunda med bläsen, tycker att ansiktet blir så mycket mer vackert. Håller ni med?

Känner mig faktiskt nöjd med henne. Dock så kan de bli som med pärlan - att jag tröttnar efter ett tag. Pärlan köptes mest eftersom jag suktade efter en skimmel, men hon var bara fin till en början enligt mig.. tröttnade sååå mycket på henne. Som jag nämnde tidigare ogillar jag de stora hästarna :c

Visst är hon vacker?

Postat av: Romina Sunbell

Jag tycker hon är jätte fin! Jag vill så gärna ha henne. Men inga SC för mig näh -.-

2014-04-09 @ 17:11:51
Din bloggadress: http://romina.bloggo.nu
Postat av: Tindra Silverheart

Jag vill bara tipsa dig om att en sneak peak på huvuduppdrag har kommit till nyhetssidan! Såg det för någon minut sen och vad jag har sett så är det ingen som har märkt det och bloggat om det, skulle vara kul om du kunde blogga om det c:

www.starstable.com/gfx/news/155/xreturning.jpg.pagespeed.ic.4VKCcU5bwz.jpg

(Jag publicerar detta på dem flesta av bloggarna i min länklista, så att flera kan sprida det, och tänkte att du kanske vill veta om sneak peaken c8)

2014-04-09 @ 17:29:48
Din bloggadress: http://zilverheart.blogg.se
Postat av: Elvira Moonbaker

Är Pärlan på hästön eller är hon såld? :D

Svar: Hästön :)
Amanda ~

2014-04-09 @ 20:33:11
Din bloggadress: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Alicia Skynight

Har du plats i SP?

2014-04-09 @ 22:06:48
Postat av: Claire Masterknight

Kan du inte göra ett inlägg om så som ditt stall ser ut nu?

P.S Pärlan är riktigt snygg under dig!b (När du rider henne)

2014-11-24 @ 17:18:54
Din bloggadress: http://clairemasterknight.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0