Vi kommer köra slender

Jag, Anna och Juli kommer köra slender, så till er som vågar titta så är det bara att gå in på min twitch om någon halvtimme så ska vi nog vara igång.


Star Stable streamas just nu 

http://www.twitch.tv/baraamandah96

Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

NEJ USCH VAD LÄSKIGT! Men gör det ändå owo SKRÄM LIVET UR MIN MANDA <33

2014-04-05 @ 21:13:12
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

NEJJ fy fhan vad läskigt JAG SKA AAALLLDDDRRRIIIGGG köra slender! Fega jag tycker harry potter 1 räcker!

2014-04-05 @ 21:22:58
Postat av: M

Hej! Din blogg, ser jätte fin ut på mobilen! Man ser ALLTING! T.ex headern, siden ALLTING! Men när jag går in på min blogg genom mobilen så ser man bara halva headern och inte siden! Snälla, skulle betyda sjukt mycket om du skulle försöka förklara hur du gör! ♥

2014-04-05 @ 23:08:53
Postat av: Tilde Darkstorm

fyfyfyfy!!= köra slender på en blogg! neeee lite för läskigt för min smak ;)men jaja..

ha det bra alla!<3

2014-04-06 @ 07:28:53
Postat av: Anonym

¤

2014-04-06 @ 07:29:52
Postat av: Anonym

¤

2014-04-06 @ 07:29:56
Postat av: Anonym

STAAAAR¤¤

2014-04-06 @ 07:30:21
Postat av: molly

hej, förlåt ifall detta inte rör inlägget men.. skulle du kunna lägga upp en förklaring eller video på hur du får dina poser på sims 3 funkar inte så bra för mig? :/
Skulle vara super schysst men du måste inte såklart men jag ska fixa lite fräscha bilder så jag vill såklart ha fina poser;)

Svar: finns så bra guider på google!
Amanda ~

2014-04-06 @ 14:48:46
Postat av: Fiona Underland

Ursäkta, men vad är Slender? Jag har hört talas om detta flera gånger i spelet och har alltid undrat vad det var. Var kommer det ifrån och vad är det?

Svar: Du får googla, det är riktigt läskigt!
Amanda ~

2014-04-06 @ 15:51:20
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Fiona Underland

Oh. Mysigt! http://slendergame.com/game.php

2014-04-07 @ 19:08:47
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0