Balans lektion med SP


Postat av: Daisy L

Åh så fin video Manda! c:

2014-12-03 @ 14:09:22
Din bloggadress: http://www.dailus.blogg.se
Postat av: Kelia

Hej!
Din blogg är såå fin, ska nog själv fixa mitt jultema.
Riktigt snyggt med det vita och inte bara julrött :D
Skulle vara kul om du kunde kolla in min rosa sso blogg :D
Kram Kelia

2014-12-03 @ 15:55:56
Din bloggadress: http://keliasweetstar.blogg.se
Postat av: Sasha Silverroad

Kan du komma in på servern? jag kan inte ens komma in på hemsidan :( jag har inte kunnat komma in på hela dagen...

2014-12-03 @ 17:08:46
Postat av: Anke Oldlund

Samma här Sasha :( Det står typ 502 proxy error eller nånting annat :( Supertråkigt!!! När jag ska logga in står det att spelet inte har tillgång till internet :(
Men fin video Manda. Duktiga ryttare och fint träningsområde! c:

2014-12-03 @ 17:36:27
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu
Postat av: Alina Bravedawn

Gör det det för er också för mig med :(

2014-12-03 @ 17:47:54
Din bloggadress: http://alistarstable.blogg.se
Postat av: Anonym

Ja,jag har också problen ned inloggningen! :(
Det står typ,ex terrior eller nått.
Så suuuurt!
Jag kan aldrig logga in på sso efter uppdateringarna,men det har aldrig hänt såhär förr!
Fin video Manda! <3 :)

Dumma sso! :(

2014-12-03 @ 18:46:24
Postat av: Ebba

Jag är anonyn! cx

2014-12-03 @ 18:46:45
Postat av: Samantha Pinkstone

Hej jag vet att din frågestund är över. Men jag har lite frågor ändå som jag bara kom på när jag gick in på din blogg.

Rider du på riktig?
Vilken var din andra häst på sso? ( Färg )
Vilken av alla dina hästar känner du att du verkligen ångrade att du köpte?

Ps-Du är så himla fin:)

2014-12-03 @ 20:07:11
Postat av: addison goldstar

kan inte heller logga in det suger!:(

2014-12-03 @ 21:44:47
Postat av: zelda

om ni tittar lite längre upp ser ni en kommentar med namnet anonym. på slutet av kommentaren skrev hon "dumma sso". jag gillar inte när folk skriver så det är nästan så att jag vill svära det gör ju allt va de kan. jag kan inte komma in på hemsidan eller något men denna blogg har holt mig uppdaterad.

2014-12-05 @ 18:35:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0