✰ Ny Outfit ✰

Jag älskar att variera mina kläder. Jag har såpass mycket också att jag gärna vill ha användning för allt vilket gör att jag byter outfit väldigt ofta. Oftast så blir det liknande outfits, som Svart med olika färger men igår så blev det något lite mer ovanligt. Blå och Rosa - väldigt snyggt!

Jackan har jag också fått många frågor om, den får man mnär man samlar skelett och lämnar in till Jura. Som teamet skrev när Arkeologin kom så är det frivilligt men man låser upp nya kläder genom att samla. Så det är bara att sätta igång ifall man är lite sugen på nya kläder - ni har ju min hjälpvideo i inlägget under också.

Postat av: Anke Oldlund

Ah. Var nyss och läste ditt allra första inlägg på denna blogg. Man ser skillnaden. Vad du bloggar om, hur du skriver osv.
Tänkte bara säga det :-)

Svar: Haha, i början var det verkligen inget bra!
Amanda ~

2014-12-22 @ 18:09:24
Din bloggadress: http://ankeoldlund.bloggo.nu
Postat av: ebba youngland

Hej!
Eftersom du redan är 18,tänker du inte ändra din information då?
Tänkte bara säga det efter som det inte var gjort. <3
Älskar din blogg,ses! :)

2014-12-23 @ 07:01:47
Postat av: Stephanie Diamondfall

Jackan kommer ju från arkeologin, men vilket skelett är den från

2014-12-23 @ 15:41:47
Din bloggadress: http://diamondfallstephanie.blogg.se/
Postat av: miranda zebrastar

Så fin du är Amanda önskar jag va på server 1 som du är ditt största fan kollar på ala videos som du och briggita gör kram miranda zebrastar ♡ ♡

2014-12-25 @ 10:18:49
Postat av: miranda zebrastar

Så fin du är Amanda önskar jag va på server 1 som du är ditt största fan kollar på ala videos som du och briggita gör kram miranda zebrastar ♡ ♡

2014-12-25 @ 10:18:50
Postat av: Alyssa vinternatt

Jag kanske har lanat denna outfit ide lol

2014-12-25 @ 23:49:12
Postat av: Malin

Snyggt!! Riktigt snyggt asså!!

Ps: jag älskar alla videor du & Briggita gör❤️

2015-01-21 @ 22:14:03
Postat av: Amelia Montirock

Du och Birgitta gör hjäte bra filmer ✴✨❇🌠🗻

2015-02-27 @ 10:38:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0