Star Stable bygger upp allt!

Hittade detta från Star Stables Globala Facebook, så nu vet vi vad som hänt. Det skrevs för 13 timmar sedan!

"Hello again!

We can confirm that some players are currently able to access the game via our desktop launcher, and whilst it's still not 100% stable, it's still a way for some of our players to access the game. We wish we could have everything open for everyone, but logging in via the website is sadly still not an option.

We can also tell you that the problems we're all experiencing together havebeen caused by a big power failure at our server centre which happened at almost exactly the same time we went live with our Wednesday update. Spooky but true! The good news about this is that we haven't lost anything important, but rebuilding everything is a slooooow process.

We're still working mega hard on getting everything back to normal, and we really are trying to keep you all updated as much as we can.

All your virtual coffee, virtual cookies and all your sweet messages and support is getting us through the night! 🍪

Got any good songs for us? It's 2am and we've run out of things to listen to! "



"
Hej igen!
 

Vi kan bekräfta att vissa spelare för närvarande kan komma åt spelet via våra skrivbord launcher, och samtidigt som det är fortfarande inte 100% stabilt, är det fortfarande ett sätt för vissa av våra spelare att få tillgång till spelet. Vi önskar att vi kunde ha allt öppet för alla, men att logga in via hemsidan är tyvärr fortfarande inte ett alternativ.

 

Vi kan också berätta att de problem vi alla upplever tillsammans ha orsakats av ett stort strömavbrott på vår server centrum som hände på nästan exakt samma tid som vi gick live med vår onsdag uppdatering. Spooky men sant! De goda nyheterna om detta är att vi inte har förlorat något viktigt, men återuppbygga allt är en seg process.

 

Vi arbetar fortfarande mega hårt på att få allt tillbaka till det normala, och vi försöker verkligen hålla er alla uppdaterade så mycket vi kan.

 

Alla era virtuella kaffe, virtuella kakor och alla era söta meddelanden och stöd får oss genom natten! 

 

har ni några bra låtar för oss? Det är 02:00 och vi har slut på saker att lyssna på!"


Postat av: Stephanie Snowhall

Hur sjutton hittar man den globala SSO facebooken? Jag får inte upp samma info som alla andra

Svar: https://www.facebook.com/starstable?brandloc=DISABLE
Amanda ~

2014-12-05 @ 17:13:32
Din bloggadress: http://www.starstableplanet.blogg.se
Postat av: Claire Masterknight

Såg flera stycken som kommenterade "Fixa detta jag ska spela, det är något viktigt i min klubb!" på Facebook. De borde fatta hur svårt det här är för SSO!

P.S Såg ni att man kunde vinna 10.000 sc bara av att skicka in ett julkort! (Om man vinner, alltså).

2014-12-05 @ 17:17:57
Postat av: Stephanie Snowhall

Kommer bara till samma Facebook sida som jag gillar... Där allt står på svenska

Svar: testa denna länk då https://www.facebook.com/starstable?sk=wall
Amanda ~

2014-12-05 @ 19:13:22
Din bloggadress: http://www.saarstableplanet.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0