Arabiska fullblod

Jag kan inte låta bli att visa upp mina vackra arabiska fullblod, det känns så underbart att äga dom och dom är verkligen spelets vackraste varelser. Jag är helt fäst i Araberna och jag tror hela mitt stall kommer vara fullt av dom i framtiden. Det finns ingen häst som jag älskar så mycket som dessa och jag tror inte någon kommande ras kan få mig att släppa blicken från dom.

Teamet har verkligen lyckats riktigt bra med dessa hästar. Visst att många anser att Mimmis färg inte är godkänd i verkligheten så är detta ett spel som inte alltid behöver vara verklighetstroget. Jag älskar henne riktigt mycket och hennes färg är magisk. 

Araberna är väldigt unika, lite mindre, annorlunda arabform och faktiskt så perfekta jag tror dom kan bli i sso. Vad finns det att klaga på? Det ända är väl att fler manalternativ skulle vara bra och där ska man kunna välja en lång man där manen börjar längre ner, precis som dannes man på bilden här under.
Manen och svansen på denna bilden är nog det finaste jag någonsin fått till, jag har dock aldrig lyckats få till lika bra man igen och har inte tiden till att redigera som innan. Men denna manen, eller liknande skulle jag gärna vilja kom till araberna. Håller ni med? :)

Vilken är eran favoritras på SSO och vad vill ni ha för förbättringar med den rasen? berätta! 

Postat av: Zelda Winterhaven

Min favoritras är Anduliserna för att dom är unika.
Ändringarna jag vill göra är att:
:- Man kan få dom bara de i spansk skritt och trav.
:-Att dom är mer ``Graciösa´´ av sig
:- Att de lyfter upp benen som riktiga Frieser gör
:D Zelda
PS Manda när starstade du ditt konto?

2014-02-09 @ 13:10:36
Din bloggadress: http://QUICKMAGIC.BLOGGO.NU
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Älskar också araberna! ♥

2014-02-09 @ 13:27:48
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Sandy Southside

Araberna lätt jue

2014-02-09 @ 13:47:12
Postat av: Wilma Sunheart

Jag gillar ponnys och araber :)

2014-02-09 @ 13:58:09
Postat av: Sarah Skyhill

Min favoritras är arab både irl och i sso. Jag har en arab irl så för mig är det typ självklart att jag gillar de allra mest! Jag vill inte ha några förändringar på de faktiskt :)

2014-02-09 @ 14:16:10
Din bloggadress: http://jorviksarah.blogg.se
Postat av: Tindra

Min favo ras är araberna o andalusierna helt klart!
Vill ha alla araberna i mitt stall o andalusierna

2014-02-09 @ 14:26:19
Postat av: Daisy Flowerroad

Mina favoriter är nog arab och frieser :) ♥

2014-02-09 @ 15:44:28
Postat av: Alexandra Mistdawn

Har du tröttnat på sims nu? haha x)

Svar: inte haft tid o spela :3
Amanda ~

2014-02-09 @ 15:55:08
Din bloggadress: http://starstableryttarnas.blogg.se
Postat av: Holly Darkgren

Jag älskar helt klart Moraberna & Danska Fullbloden!

Ändringar jag vill är att:

1. Moraberna ska ha längre ben x3
2. Danska Fullbloden ska mer klarare päls och jag tycker att typ alla hästar ska så pälsen syns mer inte såhär slät utan lite ruffsig :D

2014-02-09 @ 16:31:21
Din bloggadress: http://StarHorsesClub.blogg.se
Postat av: Sofie Starnight

Är arabälskare!
Förresten när ska du lägga in Mimmi under "Mina hästar"?

2014-02-09 @ 16:56:48
Postat av: Capucine Papapoulos

Tycker det är bra med färger som inte finns i verkligheten. Den prickiga araben är den absolut finaste enligt mig, och den teckningen på araber är inte godkänd irl. Även den kastanjebruna andalusiern är en av mina favoriter. Inte heller den är godkänd irl. :D

2014-02-09 @ 17:20:43
Din bloggadress: http://starstablecapucine.blogspot.se
Postat av: Ella Riverfall

Jag gillar starthästen för där får man välja allt själv vill att det ska finnas mer en bara en skäckig och vill ha lägre man från början.

PS.jag vill se min dansade kossa

2014-02-09 @ 20:06:19
Postat av: Asra

Hej har ingen blogg vet inte hur man gör star stable blogg vill va din vän i star stable bor i ml och heter i star stable Jennifer frogbaker

2014-02-09 @ 21:09:49
Postat av: Annie Bluestar ♥

Du redigerar så fint, Manda *-*

2014-02-09 @ 21:11:54
Din bloggadress: http://silverbelle.blogg.se
Postat av: jennifer puppybard

jag gillar araberna och jag håller med dig om manen och svansen längre ska det va!

2014-02-10 @ 15:24:51
Postat av: Sagis da Körven

Hm.. Svår fråga! Jag gillar ju alla hästarna...
Men jag måste få säga ponnyerna. Deras ögon är lika små och vackra som små stjärnor på natthimlen.
Jag önskar att det fanns ponnychampionat till dessa ponnyer, och även små race till de.
Men sen så är de kraftigare hästarna väldigt gosiga. Men jag tycker man tröttnar på det ganska fort, konstigt nog.
Arberna är otrolgit vackra de med. Men ibland kan jag tycka att deras huvuden ser lite bigga ut, men de ser väldigt verkliga ut och har coola gångarter.
De "vanliga" hästarna är ju såklart fina de med! Man tröttnar nog inte lika mkt på de, som med de kraftiga varianterna. Det finns många vackra färger och det finns säkert en favorit hos alla.

Så jag mst säga igen att alla hästarna har sitt egna lilla speciella :D

2014-02-10 @ 16:55:57
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Molly Kittentree

Vilken av dina araber är Mimmi?

ps.Älskar oxå araberna bara att de är så dyra :(

Svar: prickiga!
Amanda ~

2014-02-11 @ 21:15:16
Postat av: Hanna skydaughter

Så himla fiiiiin!!!!!! Azzå manen! Hoppas att den manen kommer! Jag tycker att sso teamet borde kolla in på denna bloggen och förverkliga alla saker och önskemål du skriver! För dem är så himla bra!

2014-02-11 @ 22:44:08
Postat av: Sofie Dolphinknight

De bästa tycker jag är akhal teke, de är sjukt välgjorda och fina, skuggor överallt! Dock vill jag ha fler, mycket fler! Det verkar som om teamet har gett upp starthästmodellerna för nya modeller! Jag gillar typ alla starthästar! Och dessutom är paintarna en liten favvo ;)

2014-06-30 @ 16:05:35
Postat av: Emsan

Araber är min favvo också! Älskar dem, vill inte ha någon förbättring på dem. förutom att det ska komma fler frisyrer och färger på dem xD

2014-08-02 @ 12:27:43
Postat av: Emsan

Araber är min favvo också! Älskar dem, vill inte ha någon förbättring på dem. förutom att det ska komma fler frisyrer och färger på dem xD

2014-08-02 @ 12:27:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0