Dagens uppdatering

Jag är ingen person som skriver om uppdateringar, men idag var jag så nöjd så jag gör ett undantag
Dessa 3 ursnygga nya hästar anlände till spelet, till en början föll jag för allihopa, men med tiden så föll min blick på den bruna. Den är riktigt snygg och helt perfekt. Verkligen en perfekt häst OCH jag har även ingen helbrun häst i stallet. Så i helgen åker den mest troligt hem till mig.

Den sabiano färgade araben är verkligen riktigt fin, men jag ogillar BENEN skarpt, annars hade den också följt med hem. Jag tycker verkligen att det är de enda misstaget teamet gör med hästarna, BENEN. Kanske är det så de måste se ut för att de ska vara snyggt i rörelser? ingen aning. 

Den vita då, Älskar att den är kritvit. DOCK, jag hade velat ha lite mer "liv" och 3D i den då den ser lite plastig ut, men annars riktigt bra gjord. Tycker det svarta ger liv i ögonen! :D
Häsrfrisören uppdaterades till "bås" och man kan nu kolla på frisyrer i olika vinklar innan man bytar, perfekt. Förut kunde man bara se i en dålig vinkel vilket gjorde de svårt att välja. Det finns 4 olika bra vinklar att kolla i.

Förutom uppdaterad frisör så fick vi en ny man till araberna, ÄNTLIGEN. Min efterlängtade Arabman är här!
Bytte på alla mina araber, dock är jag inte riktigt nöjd med den på mimmi, vad tycker ni, behålla eller byta tillbaka? Annars var den riktigt snygg på mina andra araber.

Dock måste jag vara en liten tjurtant och gnälla på att de e man på båda sidor, eftersom den ser så tjock ut så är deras man SUPERTJOCKA om man lägger ihop dom. Minns jag rätt så har araber ganska tunna manar, eller är jag ute på hal is?

Jaja riktigt nöjd och 10/10 till teamet!

Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Hmm en sak jag tyvärr inte är nöjd med är att.. JAG KOMMER INTE IN xO SSO mst fixa jag vill se dom Dx Kom in nyss men så bara när jag relogga "Serven är imotärt nere" (stav) ... Dom var söta ♥

2014-02-19 @ 13:57:28
Postat av: Sagis da Körven

kmr inte heller in!! >.< xD

2014-02-19 @ 14:00:05
Din bloggadress: http://jorvikjo.blogg.se
Postat av: Fluffi puff (Hannah Highheart)

Jag kommer inte in D: Antingen så gillar inte sos mig eller så är min data spad ._.

Svar: alla har problem med att logga in just nu, de som var inne är dock kvar
Amanda ~

2014-02-19 @ 14:08:31
Din bloggadress: http://hannahhighheart.blogg.se
Postat av: Anonym

hur mkt kostade den vita hästen?

Svar: 590 sc
Amanda ~

2014-02-19 @ 14:33:23
Postat av: Anonym

för mig står det att dem fortf uppdaterar
:( vill in å köpa nån av hästarna

2014-02-19 @ 14:34:49
Postat av: Sally Lightningheart

Njae, arabens man kan vara lite olika. Om den är i lite kallare klimat blir ju manen lite tjockare, om det är varmare blir den tunnare. Så det kan va olika :)

2014-02-19 @ 14:42:51
Din bloggadress: http://sallylightningheart.blogg.se
Postat av: Fluffi puff (Hannah Highheart)

Ok men Amanda, kan du kolla min blogg lite snabbt, jag har en sak att säga och eftersom att jag inte kommer in så har jag skrivit det till dig där C:

2014-02-19 @ 14:58:52
Din bloggadress: http://hannahhighheart.blogg.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Omagash...älskar de nya manarna! ♥_♥

2014-02-19 @ 15:46:06
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Sofia

Behåll!! den passar ju gete bra snälla behåll!!!

2014-02-19 @ 16:33:57
Postat av: Melissa Slowknight

Nej, byt inte, Mimmi är underbar i den där manen! ;D

2014-02-19 @ 16:54:27
Din bloggadress: http://SSO-Mellis-Steph.bloggplatsen.se
Postat av: Anonym

Jag tycker inte Mimmi passar i den nya mannen. Jag tycker du ska byta tillbaka

2014-02-19 @ 18:31:58
Postat av: Sofie Starnight

Jag tycker att Mimmi ska ha sin gamla man!!!

2014-02-19 @ 18:33:09
Postat av: Liv Silverstar

tycker den manen är super söööt på Mimmi! tycker inte du ska byta!

2014-02-19 @ 18:36:16
Postat av: Lily Moonight

Tycker Mimmi ska ha hennes gamla man, passar inte riktigt henne:)

2014-02-19 @ 18:52:02
Din bloggadress: http://lilymoonnight.blogg.se
Postat av: Madelyn Youngknight

Mst ha!!! Helst det "fläckiga" araben och den vita!

2014-02-19 @ 18:53:40
Postat av: Meia Lindholm

Vart tycker du man kan köpa dem bästa och finaste/sötaste hästarna?

2014-02-19 @ 20:09:35
Din bloggadress: http://meialindholm.blogg.se/
Postat av: Lovisa Shortforest

Mimmi är jättefin i den manen! Men du får ju välja Mimmi är din häst ;) Förresten älskar jag hennes smeknamn såå gulligt :D

2014-02-19 @ 20:31:48
Postat av: Ella Riverfall

Asså på bilden med dina araber Mimmi ser ut som en cool tonåring med snedlugg

2014-02-19 @ 20:40:01
Postat av: Anonym

du verkar vara en bra bloggerska så fortsätt att blogga brukar kolla på din blogg ofta lycka till

2014-02-20 @ 13:40:53
Postat av: Felicia Moonforest

Vilken arab är din favorit Amanda? :3

2014-02-20 @ 15:38:55
Din bloggadress: http://feliciaandcutemystery.blogspot.com
Postat av: chloe seacake

Bruna och vita är ju finast <3333 SÅ FUSKIGT ATT JAG BARA HAR 7 SC! )X :p

2014-02-20 @ 15:50:09
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Mich

Kan man ha den manen på ALLA hästar eller bara på ARABERNA

2014-02-20 @ 20:45:38
Postat av: Joline Darklord

jag har den vita och den brun svarta jag gillar inte den vit bruna jag tycker den är liten:)

2014-02-23 @ 20:56:53
Postat av: Anonym

jag har den vita och den brun svarta jag gillar inte den vit bruna jag tycker den är liten:)

2014-02-23 @ 20:57:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0