Global är fixat!


I gårdagens uppdatering så fixade dom ÄNTLIGEN global, det känns riktigt bra att man nu bara kan skriva i den i begränsade områden precis som det var med Stallchatten. Dock så tyckte jag att det skulle varit tillgängligt vid alla stall också, men teamet vet nog bäst och då får det vara såhär.

Jag tycker det är superbra att det kommer upp text oxkså så man ser att man är i ett område där det går att skriva o global och även att de står att man lämnar området och inte kan chatta där längre. Nu hoppas vi på att det hjälper lite med hur folk använder chatten! :D
 

Postat av: Sarah Skyhill

För mig är det diss!

2014-02-06 @ 17:55:57
Din bloggadress: http://jorviksarah.blogg.se
Postat av: Lily Rainstorm

Manda när skapade du ditt konto Amanda L alltså!:D
Hälsningar Lily!:D

Svar: Kommentera i ditt egna namn Zelda Winterheaven.
Amanda ~

2014-02-07 @ 13:44:26
Din bloggadress: http://starstableworld.blogg.se
Postat av: Jenny Weststone

Jag tycker att det är sådär. Det är bra för att det inte är lika mkt spamm, men dåligt för att det är mycket mindre människor inne där och man kan inte få tag i lika många personer, eller kanske bara prata med en random person på samma sätt :S

2014-02-07 @ 23:11:55
Din bloggadress: http://ssojenny.blogg.se/
Postat av: Hanna skydaughter

Jag är inte jätteförtjust i den nya uppdateringen. Dels för om man t.ex vill ha hjälp eller bara säga något så kan man inte det.
Jag tycker att den skulle vara öppen i alla stall. Men det är väl vår läxa eftersom väldigt många spammar.

2014-02-08 @ 00:26:08
Postat av: Carina Flowerlake

Amanda? Jag kan inte se några av dina bilder? Vet du varför det är så? :(

Kram Carin.

Svar: nej det låter konstigt! :O
Amanda ~

2014-02-18 @ 19:20:43
Din bloggadress: http://therider.bloggo.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0