När ska vi få vita benlindor

Denna ursnygga outfiten är SP's klubboutfit, vi gjorde den tillsammans och alla blev nöjda och glada. Den känns lite unik som klubboutfit och samtidigt helt grym. men det jag stör mig på är att benlindorna är LJUSGRÅ.
I flera månader har det bara funnits gråa att använda och folk kallar de för "vita" eftersom de är de vitaste lindorna som finns. Tycker det är riktigt tråkigt men hoppas verkligen på helvita lindor snart.

Alla nya sorts kläder och utrustning tycker jag ska finnas i VIT och SVART eftersom de är de populäraste "färgerna" och används ständigt. Sedan så brukar allt nytt ha färger som inte matchar något, de hoppas jag också att de inte fortsätter. Då kan man inte köpa de nya kläderna för man kan inte använda det, förbättring SSO!

Postat av: Ellen Eveningmountain

Ja,jag håller med dig.
Vita benlindor är mycket praktiska till de flesta outfits. :)

2014-02-17 @ 15:56:08
Din bloggadress: http://jorvikdream.bloggplatsen.se
Postat av: Clara Diamondson

vill vara med i klubben:D

2014-02-17 @ 16:23:48
Postat av: Tove Starson

Får jag joina din klubb c8

2014-02-17 @ 19:19:05
Postat av: kajsa flowerbear

eran klubboutfit kostar 808 sc typ? ;_;

2014-02-17 @ 21:57:44
Din bloggadress: http://Flowerbear.bloggo.nu
Postat av: Evangeline Silverbell

Nämen! Utmärkt val av t-shirt, haha! ;)

2014-02-18 @ 13:34:41
Din bloggadress: http://ssosilverbell.blogg.se
Postat av: Corinne Lionbridge

Jag skulle hellre önska att de ändrade så att de nuvarande 'vita' helt enkelt blir vitare istället för att man ska köpa helt nya.. Känns bara onödigt.

2014-02-18 @ 14:40:13
Postat av: Evelina Silverknight

Åh, som Evangeline skriver, utmärkt val av tröjan :D

2014-02-19 @ 03:25:14
Din bloggadress: http://silverknight.blogg.se
Postat av: Maya :D

Håller med dig, vita beblindor skulle varit jävligt bra att ha så utrustning med vitt innehåll blir med vitt innehåll o nt grått

2014-02-19 @ 08:08:16
Postat av: Miranda Pinkforce

Jag tror att hästarna i hagarna i SB har vita benlindor ;) Eller de är kanske gråa? ♥

2014-02-21 @ 22:59:41
Din bloggadress: http://sirilingvall.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0