Utveckla brevfunktionen

Jag sitter och läser Emlans blogg när jag kommer på en riktigt bra idé. Hon hade lagt upp ett inlägg med alla sina alla hjärtans dag brev hon fått under gårdagen. Vi kom in på att prata om brev och fulla brevlådor.

Det finns en brevfunktion som jag verkligen skulle vilja ha. Ibland får man ju brev som man verkligen vill spara av sina nära vänner. men med tiden så fylls lådan och man blir tvungen att radera dessa brev man verkligen ville ha kvar. Det kan även vara riktigt svårt att hålla ordning och reda på bara för att man inte hinner svara på dom direkt. Så hur skulle det då vara om dom utvecklade hela funktionen och la dit lite flikar. De flikarna jag skulle vilja ha är "olästa, Obesvarade, besvarade och sparade" 

Olästa, Detta skulle vara den fliken som kom upp när man klickade på brevlådan, alla nya brev skulle hamna här.

Obesvarade, när man har läst ett oläst brev men inte svarat så skickas de automatiskt till denna mappen om man inte raderar brevet. Detta skulle underlätta att komma ihåg vilka brev man ska svara på.

Besvarade, om man läser och svarar på ett oläst brev så skickas det hit om man inte raderat. Kanske är det ett brev man måste komma ihåg,

Sparade, har man kanske fått ett riktigt fint brev som man vill spara så skulle man kunna välja att skicka det till denna mappen. Ligger de i denna mappen är dom som osynliga och tar ingen plats i ens brevlåda. Dom finns alltid tillgängliga att läsa.

Vad tycker ni? skulle ni vilja ha något mer än detta ?

Postat av: Malin Winterfall

JAG ÄLSKAR IDEN! Hoppas dom skaffar den, skulle verkligen behövas :)

2014-02-15 @ 16:01:09
Din bloggadress: http://winterfall.blogg.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Det vore ju jätte bra funktion! Då skulle man kunna spara alla fina meddelanden! ♥

2014-02-15 @ 16:04:52
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Ellen Eveningmountain

Jättebra idé!
Skicka den idén till sso teamet, om vi har tur så kanske den funktionen kommer någon gång i framtiden? :)

2014-02-15 @ 16:15:59
Din bloggadress: http://jorvikdream.bloggplatsen.se
Postat av: Sarah Skyhill

Super idé ☻♥

2014-02-15 @ 16:31:10
Din bloggadress: http://JorvikSarah.weebly.com
Postat av: Miranda Pinkforce

Smart!! :D

2014-02-15 @ 18:09:54
Din bloggadress: http://sirilingvall.com
Postat av: Fiona Underland

Själv anser jag att det räcker med två flikar. En flik för inkorg och en flik för sparade meddelande. Där ska alltså vara en knapp för att kunna spara meddelanden om man vill. :)

2014-02-15 @ 18:26:21
Din bloggadress: http://braverunner.blogg.se/
Postat av: Hanna skydaughter

Tycker sso teamet borde gå in på din blogg! Du har super bra idéer!

2014-02-15 @ 21:15:55
Postat av: Vanessa Bunnydawn "Nessan"

håller med Hanna och så håller jag med dig

2014-02-15 @ 23:13:05
Postat av: Anonym

Tycker det borde finnas en flik för skickade brev också, där man ser vad man själv har skickat. c;

2014-02-16 @ 04:18:30
Postat av: Rebecca Darkblanket

ASSSÅ MANDA, DU MÅSTE IN PÅ MINECRAFT ERAN SERVER. DET ÄR KAOS nästan iaf. Saker förstörs m.m bråk

2014-02-16 @ 12:44:10
Din bloggadress: http://jorwik.bloggo.nu
Postat av: Sara Flowerlord

Amanda. Kan du svara på post. Snälla?

2014-02-16 @ 13:59:52
Postat av: Nico ♥

Superidé! Älskar idén med alla flikarna. Själv har jag haft samma problem många gånger, jag har fått ett jättefint brev, men råkat radera det av misstag eller tvingats ta bor det för att brevlådan blir full... Jag tycker att du verkligen ska skicka den här idén till sso teamet för där har du någonting som faktiskt är möjligt att göra, och det underlättar för spelarna :D

//Nico ♥

2014-02-16 @ 14:30:30
Postat av: josse

bra idé ? =) och bra blogg

2014-02-16 @ 14:49:04
Postat av: Yvonne Sweetwood

Jätte bra ide! Skicka in det till sso teamet! Det kanske kommer någon gång i framtiden. Men tycker det borde vara en mapp för skickade brev med! Så man vet vad man själv skickat! MVH Yvonne Sweetwood (vänner på sso? c:)

2014-02-16 @ 15:45:26
Din bloggadress: http://sweetwood.bloggplatsen.se
Postat av: Malin Queenstorm

smart

2014-02-16 @ 16:06:19
Postat av: Cornelia discodotter

Hej Amanda!
Det är en jätte bra ide!
Det skulle underlätta stort för mig,jag får nämligen mycket fina brev jag vill spara och jag tror det är vanligt bland oss alla.
//Cornelia

2014-02-16 @ 17:16:27
Postat av: LIIIV SILVERCAMP YOU NOOW

Kan inte du streama?

2014-02-16 @ 18:12:57
Postat av: jasmine kittengirl

Är jätte ångest nu ._. skaffa en klubb och mitt löfte e att inte upplösa den men nu vill jag bli med i din klubb..

2014-02-17 @ 19:18:33
Postat av: julia hayfall

att man får ett mail när man har full brevlåda. en dag så skulle jag skriva till min kompis och då bara: ´´ motagarens brevlåda är full´´

2014-10-01 @ 16:55:57
Postat av: Claire Masterknight

Gud Amanda, BRA IDÉ! Du borde skicka den till supporten, så kanske de fixar det!

PS: GOLIAT ÄR URGULLIG!! Var köper man Goliat-hästar?

2014-12-10 @ 12:58:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0