bra sidor för sims 3

Det är många som frågar vart jag laddat ner utrustningen till mina hästar och jag kan bara svara med att det är olika sidor, jag googlar runt väldigt mycket för att hitta snygga saker. Men förutom sidan jag länkade till er så är dessa bra sidor med snygga saker, allt möjligt går att hitta. Hittar du inte vad du söker så gåt de hitta massor genom att googla!

Sugars legacy stables download
Silver dragons estate
Lakeside Saddlery
Equus dropbox - Några av sakerna man kunnat ladda ner från Equus, dock utan bilder. 
River Oak Equesterian - Hästar
Equus sims forum 

Hoppas det hjälpte!

Postat av: Candida Northstone

Jag har en fråga. Var laddade du ner TS3??? Ellr köppte du det. Om du laddat ner så var det GRATIS??? Och taksam för svar♥♥♥♥ I ♥ YOUR BLOGGG!!!!

2014-01-20 @ 20:05:35
Din bloggadress: http://candidastarstable.bloggo.nu
Postat av: Alexandra Mistdawn

En fråga, jag har liksom laddat ner hår från sidan du tipsade om i ett annat inlägg, och har installerat det så det ska komma till spelet, men det har det inte gjort. Vad gör jag för fel? Eller vart hittar jag håren? Eftersom dem finns inte där håren ska vara. Hoppas du förstår hur jag menar :)

Svar: De kanske behöver ett speciellt expansionspaket och då syns de inte i felet. Annars har du gjort fel, testa med andra o se om de syns :3
Amanda ~

2014-01-20 @ 20:51:53
Din bloggadress: http://alexandramistdawn.blogg.se
Postat av: jennifer puppybard

hej jag undrar bara om alla sider du länkat om dom är gratis

Svar: ja :)
Amanda ~

2014-01-21 @ 06:31:57
Postat av: Wilma Westbridge

http://www.thesims3.com riktiga sidan där det finns saker! :D asså sidan som sims 3 gjort.

Svar: Inte alla som har ett konto och kan använda den sidan, men ja den finns! :)
Amanda ~

2014-01-21 @ 15:22:33
Din bloggadress: http://Jorvikankan.bloggo.nu
Postat av: Bianca moutainbell

har laddat ner grejer från lakeside saddlery men sakerna finns inte där vad gör jag?

Svar: Du kanske inte installerat rätt annars så har du inte de expansionspaketen som krävs.
Amanda ~

2014-01-21 @ 18:49:25
Din bloggadress: http://stablebloggen.blogg.se
Postat av: Saga Moonstorm

Jag brukar oftast bara inte ladda ner saker, Man kan få fett med virus på såna sidor, fast hittills harbjag inte fått någe virus, '
Men man ska ska vara väldigt försiktig 👍🐴❤️❤️

2014-01-21 @ 23:40:59
Postat av: Alicia snowstar

Här har du två grymma sidor till c:
http://raymondequestriancentre.weebly.com/downloads.html
http://briarvale.weebly.com/tack-shop.html

2014-01-22 @ 18:27:31
Postat av: Tilde Darkstorm

Tack manda ska pröva

Ps finns det ponnier

2014-01-23 @ 15:40:17
Postat av: Maya Hayfall

Tack för länkarna ^^ ska testa att ladda ner när ja kmr hem :D

2014-01-29 @ 08:26:53
Postat av: Anonym

går inte att ladda ner vissa saker från länkarna O.O

2014-01-29 @ 16:38:00
Postat av: Maya Hayfall

På silver-dragon-estate, det stallet på real estate behöver man verkligen Generations eller kan man skippa det? För jag vet inte direkt vart jag ska köpa den xD

2014-02-01 @ 10:14:16
Postat av: Anonym

På vilken länk hittar man benlindor/benskydd?

2014-02-02 @ 12:26:06
Postat av: Bella

Kan du lägga upp vilken länk du fått det där håret ifrån? cx

2014-04-02 @ 13:30:47
Postat av: Tove Hightree

Är det gratis att ladda ner saker till sims 3?

2014-04-22 @ 19:42:25
Postat av: josefine lightningfall

snälla lägg up filmer när du spelar the sims 3<3

2014-06-12 @ 14:18:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0