Familjens nya gård

Detta är gården familjen Windiri har flyttat till, det är en av stadens största stall och det finns plats för hela 12 hästar. I huset finns det 4 rum, 2 toaletter och öppet vardagsrum och kök. Det är väldigt luftigt och har mycket plats vilket är både snyggt och en bra miljö för barnen.

Hela gården

Såhär ser köket ut, ett bord med sex stycken stolar, diskmaskin, sopmaskin(?), kylskåp och olika köksmaskiner. Väldigt öppet och stilrent.
Vardagsrummet ligger ihop med köket och det finns inga jhobbiga väggar som stör, det ger ett mer stilrent intryck. I vardagsrummet så finns det en liten myshörna där det blir bokläsning och dock bus. Det finns även en gunghäst till barnen. Brasa finns det och det är ett perfekt ställe att sitta och läsa på. Sedan finns det även TV och en bokhylla.
Föräldrarnas sovrum är ett stilrent ganska tomt rum men ändå riktigt mysigt. De röda färgerna gör rummet varmt och den lilla inredningen gör rummet stilrent.

Barnrummen - Dessa är husets mest användna rum.

Det första barnrummet är just nu obebott, ett kommande barn ska få bo i detta rummet. Pojke eller flicka, det får vi se!
Mollys rum är nog det finaste rummet i hela huset, allt är så himla stilrent och rosa. Ett väldigt tjejigt rum. Molly har nog allt en bebis kan ha i detta rummet och hon leker oavbrutet med alltihop.

Lillebror Wilmer har ju också ett eget rum, ett blått rum med det mesta en bebis behöver. Det som används flitigast är nog sämngen och babygym. Men ett väldigt fins barnrum med allt Wilmer behöver.
Lite av hallen och vardagsrummet.
Vy från Hallen.
Hallen.
Toalett 1, med dush!
Toalett 2, med badkar!
Vy precis innanför dörren
Gården, hagarna
Lilla hagen
Stallet med 12 boxar, hö och sadelkammare
Sadelkammaren

Hoppas ni gillade det trots att inlägget blev lite långt, jag själv älskar denna gården enormt! *-*

Postat av: Ellen Eveningmountain

Jättefint! :)

2014-01-19 @ 13:53:01
Din bloggadress: http://jorvikdream.bloggplatse.se
Postat av: Siri Moondawn

Guuuud! så fint!! *-*

2014-01-19 @ 14:43:36
Postat av: Sofie Diamondwatcher

Shiet va fin gård! :O Jag har en fråga, vart laddar du ner boxarna och alla dem sakerna? :) Och vart hittade du sadlarna och alla de sakerna haha!? x'D

2014-01-19 @ 15:35:52
Din bloggadress: http://diamondwatcher.blogg.se
Postat av: Nova bluebell

Vart och i vilken stad byggde du det i alltså vilken gräs matta och vilken stad snälla svara

2014-01-19 @ 15:41:47
Din bloggadress: http://princessnova.bloggo.nu
Postat av: Grace Appleknight

Vad fint O.O :D

2014-01-19 @ 16:05:31
Postat av: Jennifer

Vart ladda du ner allt? Jätte fint! *_*

2014-01-19 @ 16:11:35
Din bloggadress: http://lifeatjorvik.blogg.se
Postat av: Jane Riverwood <3

Jättefint du har gjort det! :)

Jag vill gärna skaffa Sims 3, men jag undrar: Hur gör du det? Kostar det att bygga gården(spelpengar)?
Hur ska man köpa de olika bonuspaketen, och vilka?

2014-01-19 @ 16:23:45
Din bloggadress: http://starstablejane.blogg.se
Postat av: Ella Pynnowood

Super fint!❤😄❤

2014-01-19 @ 16:46:58
Postat av: Hilda Highberg

as snyggt :) sry om jag härmar lite till mitt sims ;)<3 men det är bara för du inreder snygg osv

2014-01-19 @ 17:05:27
Postat av: Maja

Hur kan man bygga så fint <3

2014-01-19 @ 17:44:16
Postat av: Donna Fishstone

Snyggt!

2014-01-19 @ 18:29:45
Din bloggadress: http://mylovelystarangel.blogg.se
Postat av: Mary Northwood

Ge mig... Ge mig... GE MIG! Så jädra snyggt jue!<3

2014-01-19 @ 18:36:49
Din bloggadress: http://www.starstablehorses.bloggo.nu
Postat av: Emily

kan du lägga ut mer saker om sims? *-* Snälla..

2014-01-19 @ 19:11:29
Postat av: Anonym

*-* såå fiint, var laddade du ner bebis sakerna? Och badkaret? Från vilken sida:)

Svar: troligast TSR som jag länkat längre ner
Amanda ~

2014-01-19 @ 21:56:40
Postat av: April Westwright

Hur kan du få en sån stor tomt?
Och vilken värld är det du spelar på? (Appaloosa Plains mm)
Och sen kan du ladda upp? *-*

Svar: De är den största man kan ha 64x64. Och jag spelar i AP :3
Amanda ~

2014-01-20 @ 15:28:28
Din bloggadress: http://ssplanet.blogg.se
Postat av: Grace Appleknight

Vilken kategori på TSR hittade du bebis sakerna?? :)

Tacksam för svar :)

2014-01-20 @ 16:05:03
Postat av: Klara Eastmountain

Så snyggt!!!!! Jag har bara lust att gå in där!!! Jag vet det låter lite kånstigt

2014-01-22 @ 17:48:49
Postat av: Klara Eastmountain

Konstigt

2014-01-22 @ 17:49:07
Postat av: Flamsfian

Blir avundsjuk. :( Min dator har för lite utrymme!

2014-01-25 @ 17:49:17
Postat av: amanda snowstar

Hej!
Hur kan du ha 12 hästar, e det bara om man har 12 boxar? :o

2014-04-28 @ 13:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0