Lily-loo's födelsedag

Tiden har gått riktigt fort och nu ska äntligen Lily-loo snart få börja i ettan. Redan idag har hon blivit inskriven i skolan och till hösten så kommer hon att börja. Imorgon fyller hon 6 år och kommer bli en stor flicka, hon kommer även att äntligen få börja ta hand om Quinsy och gå långa promenader eftersom Vanessa och Johan anser att hon då skulle klara det. Ridningen får hon vänta ett tag till med då dom verkligen är rädda om barnen.

Johan och Vanessa tog en lång stund i soffan och pratade om att skaffa ett litet syskon till, dom älskade barn och familj och känner att både tiden och pengarna till en liten skrutt till finns. Dom pratade även om hur snabbt tiden har gått och dom fortfarande minns de gulliga bokstunderna och alla bus dom gjort, och nu är lily redan 6 år. Det kändes som att hon föddes igår. 
Dom ringde och bjöd in sina vänner på en stor födelsedags fest, det skulle bli mycket paket och mycket firande. Det var ju deras lilla prinsessa och hon ska självklart få det bästa av de bästa.

Alla stod och hejade på när lily och Vanessa gemensamt blåste ut ljusen för att sedan se Lily växa upp till ett barn, det var en helt otrolig känsla och gästerna höll med.
Dom avslutade festen med dans och tårta innan klockan hade blivit så mycket att det var dags att sova. Lily fick flytta upp till övervåningen till ett rum som ska renoveras, och barnrummet ska behållas eftersom att Vanessa och johan båda vill ha ett barn till!
 

Postat av: linn

vad heter splet snälla snälla svara

2014-12-20 @ 11:44:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0