Nu är det som det ska vara

Ni som följt min blogg en längre tid vet om att jag alltid red min bästa vän goliat förut, vi var helt oskiljaktiga och kanske 10% gick åt till resterande hästar medans 90% gick till Goliat. han var verkligen den perfekta Amanda hästen som jag gjorde allt med och inte ville vara utan.

Igår tog jag ut honom igen efter flera dagar vilket jag skrev tidigare och nu känns detsom att jag kommit in i en Goliat period igen och att det bara är honom jag vill rida, han är så vacker och perfekt och verkligen "jag". Så nu mina vänner, är det lätt för er att känna igen mig på avstånd igen - oftast rider jag antagligen Goliat. 

Araber och Goliat period - nu kör vi!

Jag kan även tipsa er om dessa ursnygga benlindorna som jag nyligen köpte men som jag verkligen ÄLSKAR, spring och köp dom du med! :D

Postat av: Haley Sunbear

För mig är det alltid hästen som jag levlar den jag rider på mest. Sen ställs den in i stallet när den är klar och typ ruttnar i ett hörn >.<

2014-01-01 @ 15:46:40
Din bloggadress: http://www.haleysunbear.blogg.se
Postat av: Aixa Shynight

Ni båda är så fina tsm :3

2014-01-01 @ 15:57:56
Din bloggadress: http://jorvikon.blogg.se
Postat av: Isabella Braverock

Ni är jättefina ihop :D

Funderar också på en sådan häst. Dom är helt ju helt underbara! :)

2014-01-01 @ 19:32:06
Din bloggadress: http://braverock.blogg.se
Postat av: Tilde Darkstorm

vart finns benlindorna jag vill gärna ha dom till min lilla favo Dragonheart

ps.älskar dig och var goliat din första häst?

Svar: GÅD :) nej, man kan inte ha honom som starthäst
Amanda ~

2014-01-02 @ 08:49:22
Postat av: diana eastbaker

Ja, jag har följt den här bloggen länge och ser på videor på yt så jag har märkt att du älskar goliat

2014-01-02 @ 16:13:36
Postat av: Hanna skydaughter

Från början tyckte jag att den guldiga hästen såg så konstig ut!
Men nu vet jag bättre... Älskar de guldiga<3 men har lite andra hästar som jag måste köpa också... Men den guldiga står definitivt på min önskelista:-)

2014-01-03 @ 00:51:20
Din bloggadress: http://skydaughter.blogg.se
Postat av: Bella Seaside

Visst är de svart/vita as bra? Kan verkligen matcha bra med dem :D Sjukt snygga också ;)

2014-01-03 @ 08:04:12
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Elisabeth westpoulos

hej Amanda Light Field!! jag skulle vilja bli din vän? kan jag det?? jag skulle bli veldigt glad om det gick! ^^

2014-01-03 @ 16:54:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0