Water Roses har fått kö

Efter mycket om och men så har nu Jag och Lily pratat och bestämt oss för att skaffa kö till Water Roses och ge alla en chans. Dels för att det är väldigt lätt att dra folk över samma kant och vissa skulle passa WR perfekt trots att vi nekar. Så nu vill vi ge alla en chans, men det betyder även att man lätt kan bli utslängd i början.

Eftersom att ALLA nu kommer kunna gå med men vi vill verkligen ha samma stämning i klubben så kommer vi INTE tillåta ngt tjat, varken på medlemmar eller på mig och lily. Vi kommer även inte tillåta att ni bara ska prata med oss för att ni ser oss som "kända" och ser upp till oss. WR är till för gemenskap. Om du inte klarar av att hålla detta så passar du inte in i WR och kommer inte få behålla din plats. Självklart kommer vi prata med dig innan du blir utslängd så du kan få en chans till. 

Annars så välkomnar vi nu alla med öppna armar.

För att hamna i kön så måste ni skicka iväg ett mail genom att klicka i menyn, vi kommer alltså INTE skriva upp er på kön om ni ber oss på något sett i spelet eller i en kommentar här på bloggen. Det är MAIL som gäller. Det kan ta ett tag innan ni skrivs upp eftersom att vi inte kan kolla mailen dygnet runt, så ha tålamod. Döp ämnet i mailen till "KÖ".

Är du inte uppskriven efter 2 dagar så skicka iväg ett mail på nytt så löser de sig! :)

Besök klubbens blogg genom att klicka på bilden under.
 

Postat av: Jennifer Mountainnose

Vill så himla gärna gå med! Men är på andra servern! D; har frågat om att byta men sso säger att den är full D;

2014-01-26 @ 17:23:39
Din bloggadress: http://jennifermountainnose.blogg.se
Postat av: Accyolo

Hva slags redigeringsprogram bruke du til å lage hår på hesten på header??????:)

Svar: Min kompis fixade till headern åt mig men både jag och hon använder oss av photoshop
Amanda ~

2014-01-26 @ 17:41:23
Postat av: Elvira Moonbaker

Hej Amanda!
Jag fattar inte hur man anmäler sig... :C
Kan du berätta? Pliz... :)

Svar: gå in på klubbens blogg så finns det i menyn! :)
Amanda ~

2014-01-26 @ 18:01:18
Din bloggadress: http://moonbaker.nicke.dk
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Jag vill ställa mig i kö men asså.. Är klubben flumig? :o

2014-01-26 @ 18:15:36
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Flummig*

2014-01-26 @ 18:15:46
Postat av: Jenny Catbaker

Hej jag undrar, jag posta dig för ett tag sen, när kommer man med i klubben?

2014-01-26 @ 19:48:24
Postat av: Inez Flowerforest

Hej!
Jag kan inte skicka några mail så kan jag breva sig på SSO om jag någonsin skulle vilja vara med?

2014-01-26 @ 21:51:21
Din bloggadress: http://SnowflakesWolves.bloggo.nu
Postat av: Bella

Hej! Jag har pratat med dig under några dagar här :) (Bella Seaside)Om det är så att ni tänker vänta med att släppa in mig så kan ni gärna skriva upp mig till kön! ;) (Hoppas du fattade vad jag menade!)

Kram och vill sjukt gärna komma bland er andra!

/Bella

2014-01-27 @ 16:56:33
Din bloggadress: http://starstableryttarna.blogg.se
Postat av: Hedvig Mcfield

Hej, kan du ställa mig i kön?? Skulle vara supersnällt om du gjorde det!

Svar: Du får maila, de går att göra genom menyn på klubbens blogg :)
Amanda ~

2014-01-27 @ 17:13:54
Din bloggadress: http://hedvigmcfield.blogg.se
Postat av: Felicia Moonforest

Hej! <3
Jag vann låtteriet och jag borde vara med i WR. Men det är jag inte :c

Svar: försökte bjuda in dig flera gånger, men tyvärr så är de så nu att något riktigt dåligt hände så wr kommer inte finnas imorgon.. förlåt för besväret trodde aldrig detta skulle uppstå i WR
Amanda ~

2014-02-02 @ 13:37:33
Din bloggadress: http://feliciaandcutemystery.blogspot.com
Postat av: Felicia Moonforest

Okej. Tack ändå! <3

2014-02-16 @ 16:53:50
Din bloggadress: http://feliciaandcutemystery.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0