Svar på frågestund del 1

Svarar på de frågor jag orkar och känner för

Har du någon varit kär i en person som inte vart en kändis? 
Svar: Ja

Brukar du använda cykel i din vardag? 
Svar: Nej

Om du inte starstable online fanns, hur skulle din vardag se ut då? 
Svar: skulle antagligen vara mer social, eller spela andra spel ;)

Favoritfärg på hästar irl? 
Skäck och Gråskimmel

Har du fått utstå med många hatkommentarer nån gång? 
Svar: Nej och det är jag glad för, det har kommit in ibland såklart, men aldrig massor på engång.

Om det kom en Harflinger till sso, skulle du köpa den? 
Svar: Om de såg bra ut så självklart.

Vad är ditt besöksrekord? 
Svar: 821

Är du kär i Kim som han har sagt i ett klipp? 
Svar: Nej, vi är bara bra vänner :)

Gillar du din Andalusier Cherry?
Svar: Älskar färgen men gillar inte stora hästar.

Vilken är din favorithäst? 
Svar: svår fråga, älskar alla.

Hur gjorde du din design?
Svar: Kodade med hjälp av google samt använde photoshop.

Hade du en grund eller gjorde du allt själv?
Svar: Från första början har jag använt en grunddesign från blogg.se som jag sedan gjort om till min egna helt.

Tänker du byta design snart?
Svar: Nej

Skulle du kunna tänka dig en ljusgrön design?
Svar: Ja, men rosa beskriver mig mer som person.

Vad tror du att du kommer bli (jobb) och vad vill du bli? 
Svar: Förskolelärare på båda

Rider du irl? 
Svar: Nej, men har gjort.

Varför sålde du den gula hästen i FG och den bruna från GÅD?
Svar: För att man inte kunde äga hur många som helst, och jag köpte goliat istället för den gula plus att jag tröttnade

Umgås du aldrig med Emilia Winternight längre? 
Svar: Nej tyvärr

Första hästen du köpte när Hästfunktionen kom? 
Svar: Svart engelskt fullblod

Vilken är din snyggaste redigering om du själv får välja? 
Svar:

Vilket redigeringsprogram använder du? 

Svar: Photoshop Cs3 & Cs6
 
Vilken linje går du? 
Svar: Lärlingsprogram Barn och fritid

Hur hittade du Star Stable Online? 
Svar: Reklam på Stallet.se

Har du några Star stable spel? 
Ja har nog alla. men bara 1 eller 2 skivor som ligger i frodralet

Har du några Star Shine spel? 
Svar: Ja, alla

Vilka på Star Stable har du träffas irl? 
Svar: Endast Astrid Wolfson och min IRL vän Saga goldfall som jag dock kände innan SSO

Vad är din största dröm? 
Svar: Ingen aning 

Hur många hästar har du och hur många är färdig levlade? 
Svar: Kommer inte ihåg.. har över 20 iallfall, skulle gissa på 21. Och har 3 st att levla.

Vilket datum fyller du år? 
Svar: 12 December

När du fyllt 18, vad är det första du ska göra då? 
Svar: Det första jag kommer göra som 18 åring är ju att fira med Emlan o Kim, annars vet jag inte.

Har du någonsin älskat någon? 
Svar: Ja 

Har du månadspeng? Isåfall hur mycket får du? 
Svar: Nope, får pengar när jag ber om det. Får dock mitt studiebidrag som legat på 2050 eftersom lärlingar får 1000 kr extra.

Har du någon idol? Isåfall vem? 
Svar: IRL har jag Eric Saade, har ingen annan

Är du lat eller icke lat? 
Svar: Oftast lat, men de beror på situation ;)

Sitter du hellre inne på Star Stable än att umgås med vänner irl? 
Svar: nää

Sitter du hellre inne på Star Stable på en varm sommardag än att vara ute? 
Svar: Absolut inte, går hellre till stranden och allt annat

Vad är det bästa med Star Stable? Det sämsta? 
Svar: Bästa är SP, sämsta är att allt handlar om kändisskap och att vara bäst

Vad vill du ska komma på uppdateringar i framtiden? 
Svar: Bättre klubbfunktion, och massoooor

Vilken är din favorit parfym? 
Svar: Har ingen favorit än

Vilken är din favorit smink? 
Svar: Sluta ge så svåra frågor

Svar på frågestunden del 2 kommer i veckan

Postat av: LovaWestdotter

Haahahaha den sista frågan var rolig. favvorit smink? svar: Sluta ge så svåra frågar.



HiHI C:

2014-06-08 @ 18:15:00
Postat av: Nova eastbard

Exakt, slutet var roligt & bäst.

2014-06-08 @ 21:48:45
Postat av: Elise Dognhigt

Roligt slut!

2014-06-09 @ 09:22:17
Postat av: Alexandra Flowerbell

HAHHHAAHHA alla mina frågor sista biten. HAHAHA Förlåt hiihhi

2014-06-09 @ 21:03:17
Postat av: Frida spiderfall

Hej, såg att du äger så! Aja nu kommer jag fram till. Sak jag undrar om du kunde posta mig o säga till Brigitta att tömma brevlådan! En sak till eller ja det kommer fler! Nu: 1. Kan du skriva in mig på väntelistan 2. Kan vi bli vänner på sso 3. Fråga Brigitta om vi kan bli vänner 4. Fråga alla som är med på vido na alla som prata om vi kan bli vänner! Dum postar mig om svar! 4. Jag är ett störa fan av dig en Brigitta bra så du vet jag älskar dig så här mycket : ____________________________________________________ alltså typ 16355472729290292751414/6738390 mil! Aja jag har skaffat en klubb som heter Sneaky_cobras jag heter så på intta om så heter jag fridas_idas. Förlåt för att jag skriver mycket men har så fan himla mycket att säga så snaällla kan vi bli vänner?!
PS: jag kommen terar varge dag tills du svarar genom posta på sso!! Hejdå hoppas du ser deta'nnnm

2014-06-20 @ 16:10:25
Din bloggadress: http://fridasso.blogg.se
Postat av: Cinnia Moonnight

Du vet din video Min historia? Vart är berättelsen om den dära Dagen du var sjuk och ledsen din mobil saken osv.... vart är den sidan? vill läsa den :(

2014-06-29 @ 16:09:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0