Läget just nu

Just nu är Santos den hästen som levlas, han är i level 10 och borde bli level 12 idag. När han är klar så ligger tankarna på att skicka iväg honom till hästön. Dock så känns det bra att ha en Svart häst hemma. Så vi får se. Sedan kommer musse eller alba att få levlas, när de är klara får Danne även komma hem och levlas. 
Sedan vet jag inte hur jag ska göra med melody, ska nog försöka levla henne lite varje dag under de tider då de bara finns henne att levla, tillslut kommer hon också nå maxlevel.

Jag älskar mina araber för mycket för att skicka iväg dem :(
P.s Skicka gärna in lite fler historier till Veckans Insändare, det är så himla kul att läsa! det mesta som kommit in är redigeringar :)

Postat av: Madelyn Flowerwright (Mango)

Vad är "veckans insändare"?

Svar: Läs i ett inlägg längre ner!
Amanda ~

2014-03-18 @ 15:25:34
Din bloggadress: http://loverssohorses.devote.se
Postat av: Esmeralda Eastdotter

Man märker att du är i en regieringsperiod! Tycker att du redigerar jätte fint, fortsätt så! ♥

2014-03-18 @ 15:58:23
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Corre

fuu, hur får du till manen sådär perfekt? :I

2014-03-18 @ 18:12:09
Din bloggadress: http://courts.blogg.se
Postat av: Lorre c:

Hej Manda, jo kan du kanske skapa en redigerings skola, idéer som du har osv. Andra vill nog ta del av dina kunskaper, om det nu inte är privat. Men, vilken pensel använder du för manen, svansen. Eller kan du kanske visa hur du gör din man, svans. Skulle bli så awesome! :D

2014-03-21 @ 11:10:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0