Mer benlindor till folket

Här om dagen så läste jag på Emlans blogg om gbg horse show precis som jag tipsade er om igår. Där hade hon bland annat skrivit dethär.

"Benlindor - Snälla gör fler!
Jag la in lite snyggt att de ligger efter lite med benlindorna ;) Att de kommer lindor som kanske passar till en sak men ingenting annat. Att det behövs mer basfärger i olika nyanser. Jag nämnde gröna, rosa och framför allt VITA och SVARTA. Heather nickade igenkännande och sa: Lindor är jätte lätta att göra. Tekniskt sätt skulle vi kunna göra en uppdatering med bara 100 nya färger på lindor, det är inga problem. MEN HALLÅ DRÖMMEN? Så jag hoppas på i alla fall lite fler färger i fratiden :D"

Vi kom in på detta i SP idag och kom fram till att VI skulle vilja ha en sådan uppdatering med bara benlindor. Då ska de vara gjorda efter filtarnas olika nyanser så att de verkligen matchar de, sedan så vill vi ha kolsvarta och helt vita. 

I dagsläget är det väldigt svårt att få ihop filtarna med ett par matchande benlindor, och eftersom att många är som mig och inte kan rida utan så blir det att filten inte kommer till användning. Om man då är som mig och vill matcha benlindor och filt. I vissa fall funkar det dock att använda Svarta eller vita benlindor. 

Här är ett exempel på hur det ser ut i dagsläget:
Inte riktigt matchande. Sedan finns det ju tillexempel inga mörkrosa, HALLÅ?! Så en uppdatering med bara massa benlindor som matchar filtar skulle vara som Emlan skrev, en dröm. Dock så kanske de inte ska vara så dyrt som i dagsläget eftersom att man kommer köpa många olika istället för bara "ett par gröna". Benlindorna borde även vara samlade i en enda shop liknande The Fashion Barn fast för hästar så man kan jämnföra i olika vinklar till schabraken. ÅH *-*

Eftersom de säger att de är så lätta att göra så tycker jag detta borde uppfyllas. Vad tycker ni? :D
 

Postat av: Esmeralda Eastdotter

Håller absolut med er! Och om lindor är så enkla att göra så då kan de verkligen fylla på lagret med en massa, en MASSA, benlindor! Hoppas på att en sån uppdatering kommer snart. :D ♥

2014-03-11 @ 18:42:21
Din bloggadress: http://esmeraldastarstable.bloggplatsen.se
Postat av: Anna J

Håller med :D vi borde få benskydd också! >:c

2014-03-11 @ 19:25:40
Din bloggadress: http://aspectum.blogg.se/
Postat av: Vilda snownight

Haha bakbenen är smalare än frambenen!:O

2014-03-11 @ 20:22:02
Din bloggadress: http://vildasnownight.bloggo.nu/
Postat av: Wirre Weris Drake

Håller med! Jag är benlinde freak och skulle verkligen uppskatta fler bas färger :D

2014-03-11 @ 22:13:32
Din bloggadress: http://dragonforce.blogg.se
Postat av: Hanna skydaughter

Bästa idéen ever

2014-03-12 @ 22:59:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0