Min senaste redigering

Inte helt nöjd med denna, men eftersom salso hjälpte till lite så blev den bättre. Jag måste hitta hur jag ska göra. Men det går inte riktigt. Lyckas ibland (som igår) men idag ville det sig inte.. suck. tur man har bra vänner ♥

Postat av: Maya Greenforest

Kan du visa hur du gör manen så fin?

2014-03-17 @ 11:42:11
Postat av: Nellie snowgirl

Ååååå vad söt bild, ser ut som min häst IRL Gud vad fin ❤️

2014-03-17 @ 11:52:11
Din bloggadress: http://jorvikhoves.blogg.se
Postat av: Daisy Greenwood

Vilken pensel använder du? :3 Har letat igenom hela mitt Photoshop efter den x(

Svar: använder bara standard pensel, rund :)
Amanda ~

2014-03-17 @ 15:05:03
Postat av: Tove Moonstar (hår tov)

Vilket redigeringsprogram använder du? Jättefin blogg du har:)

Svar: Photoshop CS3, tack!
Amanda ~

2014-03-17 @ 15:28:03
Din bloggadress: http://mittlivsomtove.bloggo.nu
Postat av: Iris Seaside

Jag har precis gjort klart min allra första redigering om/på StarStable:
http://starstablese.horseworld.se/2014/03/17/min-allra-forsta-redigering-ompa-starstable-online-2014-03-16/#respond

Nu undrar jag om du kunde, om du vill kika på den och ge feedback! :)

2014-03-17 @ 15:33:14
Din bloggadress: http://starstablese.horseworld.se/
Postat av: Ebba Flowerstorm ♥

Manda, skulle vilja försöka tipsa dig om att ritta fotsår eller fylla i allting på bilden owo (omg vad lång tid det skulle ta..) ;)

2014-03-17 @ 16:38:09
Postat av: Anonym

rita*

2014-03-17 @ 16:42:29
Postat av: Daisy Greenwood

Vilken storlek använder du på penseln? Tack för det tidigare svaret btw :3

Svar: använder lite olika som passar :)
Amanda ~

2014-03-17 @ 17:34:59
Postat av: Therese Seastar

Du är jätte begåvad! Jag är inte det men ..XD
Men hur blev du så bra? XD <3
Mvh/ Therese Seastar

2014-12-05 @ 17:09:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0