Santos ツ


Jag älskar att fota fina bilder på mina hästar, men har dock slut på idéer på platser där man kan fota, vart brukar ni fota? :D

Postat av: Lilly Youngland

Jag brukar fota strand bilder där jag travar eller galopperar genom vatten eller bara skrittar.

2014-03-14 @ 18:28:00
Din bloggadress: http://lillyyounglands.blogg.se
Postat av: swagituss.blogg.se

Äppeludden är fantastiskt fint med stranden i bakrund och skymten av Fort Pinta, speciellt på solnedgångar. Att vara på höga berg under solnedgång är också underbart! Annars brukar jag också ta bilder när jag hoppar med hästen och bilder när vi rider i full galopp och gör en snäv sväng, gillar också närbilder :)

2014-03-14 @ 19:17:44
Din bloggadress: http://swagituss.blogg.se/
Postat av: Marie Zebrawater

Kolla gärna våran blogg, har just skrivit ett inlägg om tips på fina foto ställen :)

MVH Marie & Mia

2014-03-14 @ 19:50:21
Din bloggadress: http://jsrider.blogg.se
Postat av: Emma Moutainfoot

Hmm ja du här kommer 6 förslag
1.när jag tränar hoppning
2. Pi's hus kan ju vara lite häftigt med en svart häst
3.när jag galloperar fritt på everwind fälten
4.när jag leker vildhäst xD
5.när jag och en vän har samma outfit
6.klubb foto eller nåt spontant med min klubb

2014-03-14 @ 19:55:18
Postat av: Madison Skystar

Säger bara ett ord:
Äppellunden *-*

2014-03-14 @ 22:09:57
Postat av: Chloe Seacake

1. Äppellunden *-*
2. Typ vid nån strand! (omg, vackert)!
3. SKOOOOGAR!
4. Berg! :D
5. Platt mark t.ex Everwind fälten! Väldigt vackert! :)
6. GÅD! OMGOMGOMGGGGG !
7. DE GLÖMDA HEDARNA. FRITT HELT ENKELT!
8. Valedalesjön!!!!!!! <33
9. Ridhuset.
10. Nånstans där man e själv och sånt! ;D

2014-03-14 @ 22:16:13
Din bloggadress: http://seacakechloe.blogg.se
Postat av: Zelda Sweetcake

Det finns ett litet berg på sidan om slottet. Där är det JÄTTE FINT att fota.
Hoppas det hjälper lite.;-)

2014-03-15 @ 08:28:12
Postat av: Camila Bluebear

Jag har skaffat minecraft! :D
Jag undrar om ni kan white-listed mig på den servern som ni har gjort? Eller hur man nu gör haha
Heter Annuska1000

2014-03-15 @ 09:54:41
Din bloggadress: http://bluebear.bloggo.nu
Postat av: Lucy Macwright

Brukar fota en massa på stranden vid Stallet Gyllenbladen när det är solnedgång, det är supervackert! Dessutom älskar jag att fota på natten också, mihihi cx

2014-03-15 @ 10:57:23
Din bloggadress: http://ssolys.blogg.se
Postat av: Sandy Southside

Jo! Vet du vart UFOT i nära galoppbanan ligger? ISF! dra dit. det finns som en liten stig upp på en liten klippa som ger utsikt ända bort till Slottet!!

2014-03-15 @ 10:59:25
Postat av: Mich

I fortpinta tornet eller vid stranden❤

2014-03-16 @ 19:32:27
Postat av: Lily Beebridge

Jag tycker de blåa blomängarna i skördebyggden är fina

2014-06-09 @ 20:55:24
Postat av: julia hayfall

på glömda hedarna, i träsket där pi är, kallar det för vårt-träsket, i druiddungen, i bergen, valendalesjön. ja det.

2014-10-12 @ 14:20:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

Skriv din mailadress (bara jag som ser den)


Din bloggadress:


Kommentar:


Trackback


Hej och välkommen till min blogg, mitt namn är Amanda och jag är en tjej på strax 18 år fyllda. Spelar dagligen star stable och driver även den underbara klubben Shady pearls. Började spela Star Stable sommaren 2012 och bloggat om spelet sedan Januari 2013.

Vill ni kontakta mig?
Då får ni självklart göra det. ↓

Mail:
[email protected]
Instagram:
Amandalightfield



• 
Klubbens hemsida

Shady Pearls är enligt mig en av jorviks bästa klubbar.
I SP satsar jag och medlemmarna på en god gemenskap. En miljö där alla ska trivas. Vi är en full klubb och för att få gå med i klubben får man gå in på klubbens hemsida ↑ och ansöka. För att behålla gemenskapen är vi väldigt noga med vilka som kommer in i klubben.



• Alvas • Esmes • Alicias • Janes
• Veronicas • Fionas

RSS 2.0